در مقاله “تست مقاومت جی اف آر سی GFRC” دیدیم که برای افزایش استحکام بتن به آن الیاف شیشه یا فایبر گلاس می افزایند و استحکام و مقاومت به دست آمده از تولید این محصول که جی اف آر سی GFRC نامیده می شود را به شیوه های محصوص و استاندارد آزمایش می کنند.

در این نوشته به یکی از تجهیزاتی که در تولید و ساخت جی اف آر سی GFRC به کار می رود می پردازیم که عبارتست از دستگاه ایپری کننده بتن جی اف آر سی GFRC که قابل دسترسی و تهیه برای سازندگان می باشد. پیشتر در موضوع اختلاط بتن اکسپوز به اسلحه هایی که برای پاشش لایه نازک پوششی برای جی اف آر سی GFRC استفاده می شود اشاره کردیم.

اما برای آنکه پوشش پشتیبان را اسپری کنیم، برخی دستگاه ها هزینه های بسیار زیادی را تحمیل می کنند به همین دلیل بسیاری از سازندگان از شیوه دستی برای ساخت پوشش پشتیبان جی اف آر سی GFRC استفاده می کنند. اما به خصوص برای پروژه های بزرگ و همچنین کارخانه هایی که تولید انبوه این بتن را در دست اقدام دارند، روش ساخت دستی بسیار زمان بر خواهد بود.

دستگاه اسپری لایه پوششی جی اف آر سی GFRC

همچنین ماشین های گران قیمت برای تولید بتن جی آر سی GRC برای قطعات کوچک، بسیار بزرگ است که سطح آن ها در حدود 50 الی 100 فوت مربع می باشد. و این ماشین ها در واقع برای تولید قطعات بسیار بزرگ جی آر سی GRC در نظر گرفته شده اند. فقط میزان بتنی که برای پر کردن شلنگ مورد نیاز است، بیشتر از بتنی است که بتن جی اف آر سی GFRC روی اُپن آشپزخانه به آن احتیاج دارد.

به همین دلیل راه میانه و به صرفه در تولید جی اف آر سی GFRC این است که از دستگاه های اسپری کوچک که در شکل نیز مشاهده می کنید استفاده شود. که هم هزینه کمتری دارد و هم در زمان صرفه جویی به عمل می آید.

صفحه جی اف آر سی GFRC هنزا هم به شما اجازه مشاهده نمونه های استفاده شده این محصول را می دهند و هم می توانید جهت سفارش با کارشناسان و متخصصان ما در هنزا تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *