در دنیای رقابتی امروز همواره باید به دنبال مزیت ها باشیم. در واقع برای آنکه یک مصالح ساختمانی به عنوان مثال مبلمان بتنی را بتوانیم بر دیگر مصالح ساختمانی رقیب برتری دهیم، باید ابتدا این سوال را در مقابل خود تصور کنیم و پاسخ مناسبی به آن دهیم که مبلمان بتنی چه برتری و امتیازی می تواند به انواع دیگری از مبلمان که می توانند به جای آن به کارروند و کارآیی مشابه با همان را عرضه کنند، برای ما دارد.

برای پاسخ به این پرسش شما باید در ابتدای کار اطلاعات و شناختی مناسب نسبت به آن محصول مورد نظر خود داشته باشید. مثلا اگر می خواهید مبلمان بتنی را مقایسه نمایید، اولا باید که راجع به خصوصیات و ویژگی های آن از ابعاد مختلف کارکرد، هزینه، دوام، مقاومت و غیره اطلاع کسب کنید و پس از آن، همین شناخت را نسبت به دیگر محصولاتی که می توانند همانند مبلمان بتنی به کار گرفته شوند، داشته باشید. به این ترتیب می توانید امیدوار باشید که شما خواهید توانست انتخابی معقول و مطمئن را انجام دهید.

تنوع در رنگ آمیزی و طراحی مبلمان بتنی

برای همین منظور تلاش کارشناسان و متخصصان ما در هنزا دراین است که علاوه بر آن که در زمینه ساخت تولید و طراحی برترین انواع سازه ها و مصالح ساختمانی و از جمله مبلمان بتنی فعالیت می کنند، بتوانند در بخش آگاهی بخشی به مشتریان نیز فعالیتی درخور داشته باشند که زمینه برای آشنایی هموطنان گرامی با انواعی مختلف از محصولات ساختمانی فراهم گردد. به همین منظور می بینید که در مقاله “استفاده از مبلمان بتنی به عنوان زباله دان شهری چه مزایایی دارد؟” به این موضوع پرداختیم.

چنانچه تا کنون حتما مستحضر شده اید، مبلمان بتنی قابلیت این را دارد که در ساخت گونه های مختلف سازه ها به کار گرفته شود. مجسمه های شهری، گلدان ها و زباله دان ها از جمله انواع مختلف و نادری هستند که می توانند زیر مجوعه مبلمان بتنی قرار گیرند. پس نباید تصور ما این باشد که مبلمان بتنی تنها شامل برخی ملزومات مانند میز و نیمکت و صندلی و اشیائی از این دست می شود. بلکه همانطور که مشاهده گردید دارای گسترده ای وسیع تر می باشد.

در مقاله قبلی یکی از مزیت های مبلمان بتنی را این بر شمردیم که استحکام بالای بدنه آن می تواند به عنوان یک نکته مثبت امنیتی تلقی شود. در این جا می خواهیم به یکی دیگر از فایده مندی های مبلمان بتنی اشاره کنیم و آن این است که دست طراحان در طراحی این محصول به خاطر جنسی که مورد استفاده قرار می گیرد، باز است. به ترتیبی که شما می توانید با استفاده از برخی قالب های از جنس لاستیک که به ان ضمیمه می شود، این زباله دان های مبلمان بتنی را طرح دار کنید.

طرح های زیبا و متنوع زباله دان مبلمان بتنی

طرح های زیبا و متنوع که با رنگ آمیزی های زیبا همراه شود می تواند به خودی خود در تشویق کودکان و دیگران به استفاده از زباله دان ها کمک کند و فرهنگ ریختن زباله در زباله دان ها را در سطح شهر ترویج کند. چرا که مبلمان بتنی که به این شکل طراحی شده باشد کاملا در چشم است و به این ترتیب به خوبی مورد توجه قرار می گیرد.

به همین شیوه بهتر است از طراحان کمک گرفت تا بتوانند از این نوع مبلمان بتنی طرح های زیبا، دیدنی و جذابی از زباله دان ها تولید کنند که بتواند در راستای هدفی که بیان شد به ما کمک کنند. بهره مندی از این نوع از طراح حای دیدنی علاوه بر نکته ای که بیان شد می تواند به زیبایی تفریح گاه ها و پارک ها و فضاهای عمومی تفریحی کمک شایانی بکند.

باید توجه داشته باشید که در ساخت مبلمان بتنی که قرار است به عنوان زباله دان در فضاهای عمومی به کار گرفته شود، بهتر است که این موضوع را مورد ملاحظه قرار دهید که فضاهای عمومی محل بارش برف و باران است و مبلمان بتنی یا هر محصولی که قرار است در چنین فضاهایی مستقر گردند در معرض این عوامل جوی و همچنین باد و آفتاب و گرد و خاک و نیز آلودگی های موجود در هوای محیط قرار دارند و این مسئله باید حساسیت ما به مسئله را افزایش دهد.

به همین منظور باید جنس بتنی که در ساخت مبلمان بتنی مورد استفاده قرار می گیرد را به دقت مورد بررسی قرار دهیم که از کیفیت و رغوبیت بالا و قابل توجهی برخوردار باشد. علاوه بر آن نکته دیگری که می توان به آن پرداخت استفاده از بتن های سبک، و یا بتن های پلیمیری، بتن های رنگی و بتن های هوشمند می باشد که هر یک از این ها می توانند با توجه به تکنولوژی که از آن بهره می برند کمک شایانی به پیشبرد اهداف مبلمان بتنی به کار رفته بکنند.

همچنین هر یک از موارد گفته شده اگر در ساخت مبلمان بتنی لحاظ شود می تواند در بعد هنر و معماری نیز اثرات قابل توجهی بگذارد. برای آن که در زمینه تکنولوژی های جدید مربوط به این محصول اطلاعات بیشتر را به دست آورید می توانید با متخصصان و کارشناسان ما در هنزا تماس بگیرید. چنانکه نکته دیگر می تواند این باشد که نمونه های این محصول را در صفحه محصولات هنزا دنبال نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *