در نوشته پیش درباره ساختار اجرای عملیات سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی صحبت کردیم. و در مقاله “شروع اجرای سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی” گفته شد که قدم اول برای اجرای این کار این است که سطح مورد نظر را حدود 6 اینچ نسبت به ارتفاعی که برای نتیجه نهایی کار مد نظر است، بکنیم تا به این وسیله بتوانیم زیرکاری و محکم کاری زیرین را برای شروع اجرای سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی پیاده سازی نماییم. بعد از آن می توانیم به گام های بعدی اجرایی برسیم.

اما لازم به ذکر است که جهت انجام سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی اگر منطقه مورد نظر منحنی باشد، از نوارهای مازونیت سنگین استفاده می شود. مازونیت در واقع یک نوع چوب مهندسی شده است که تخته سنگ است که با استفاده از فیبرهای چوبی که تحت فشار قالب گذاری شده اند ساخته می شود. باید نحوه انجام سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی به گونه ای باشد که درجه های تمام شده شیب های پاسیو به دور از خانه باشد. معمولا این شیب ها حدود دو اینچ در هر ده اینچ است.

تنظیم پنل های سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی

شبکه سیمی بتنی در اندازه و ابعاد شش اینچ در شش اینچ می تواند بستر خوبی برای اجرای سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی باشد. باید که اتصال ها را هم پوشانی کرده و توسط سیم ها آن ها را محکم کنیم. همچنین چوب های درجه دو اینچی را در زیر طرح چوبی قرار می دهیم. هر یک از این ظرافت ها می تواند در نتیجه نهایی یعنی اینکه ساختار زیبایی برای سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی فراهم شود، دارد. هر چقدر که این ریزه کاری ها بیشتر رعایت شود و بیشتر مد نظر قرار گیرد، می توان امید بیشتری به نتیجه نهایی داشت.

برای آنکه بتوانید برای اجرای سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی شبکه ای از سیم های چوبی داشته باشید لازم است که آن ها را توسط ریسمان هایی در عرض یک ناحیه از چوب تا چوب کشید. به این ترتیب است می توان سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی را در راستای همان ریسمان ها به صورتی که مرتب و منظم باشد، قرار بگیرد. سپس باید دو اینچ در زیر قسمت بالایی آن را به انجام رساند و اجرا نمود.

این به ما می گوید که سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی در کدام نقطه به ارتفاع نهایی و بالایی خود می رسد. به این ترتیب سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی کمک بزرگی می تواند به ما بکند. برای این کار باید تخته ها را در فاصله دو اینچی از بالاترین نقطه علامت گذاری کنیم. همه این ها برای آن است که بتوانیم سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی را بهتر پایه ریزی کنیم. و بدانیم که کدام نقطه می تواند برای ما بهترین نقطه برای قرار دادن پنل های سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی باشد.

یکنواختی سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی و در کنار هم قرار گرفتن پنل های سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی مهم ترین نکته ای است که در حین اجرا باید مورد ملاحظه قرار بگیرد. شما می توانید به این ترتیب با کارشناسان و متخصصان ما در هنزا تماس بگیرید و یا از مشورت های ما در صفحه سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی هنزا بهره مند شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *