همانطور که در نوشته “سازه های سه بعدی با جی اف آر سی / جی آر سی” گفتیم، از بتن های الیافی جی اف آر سی / جی آر سی تنها برای نما کاری ساختمان استفاده نمی شود. هر چند که این بستر یک از کاربردهای ویژه و پر مخاطب جی اف آر سی / جی آر سی می باشد. اما برای ساخت سازه های سه بعدی مورد استفاده در مبلمان ساختمانی و همچنین سازه های هنری نیز از این محصول می توان بهره برد.

چنانچه می دانید تیم هنزا دارای آزمایشگاهی پیشرفته جهت تست و کنترل کیفیت محصولات ساختمانی تولیدی از جمله جی اف آر سی / جی آر سی می باشد. در سال های اخیر موسسات استاندارد مصالح ساختمانی پروسه ای طولانی برای ارزیابی کارآیی پلیمرهای خشک جی اف آر سی / جی آر سی ارائه کرده اند.

تست جی اف آر سی / جی آر سی

برای آنکه بازدهی و راندمان پلیمرها ارزیابی شود، لازم است ابتدا از یک دستگاه تست داخلی تست و کالیبراسیون استفاده کرد. که شرکت هنزا دارای این تجهیزات آزمایشگاهی می باشد. سپس نمونه های پنل پیش ساخته جی اف آر سی / جی آر سی را به تعداد قابل قبول با دستگاه تست کرد و اطلاعات کافی و متنوعی که از تست پنل ها به دست آمده را مورد تحلیل و تفسیر قرار داد.

تا بدین طریق بتوان به یک نتیجه نسبی معنادار و کمک کننده دست پیدا کرد که صنعت تولید بتن الیافی بتوان از آن استفاده کند. به این وسیله می توان بررسی کرد که آیا پنل های پیش ساخته جی اف آر سی / جی آر سی تولیدی پلیمری که از پلیمر خشک در ساخت آن ها استفاده شده قابلیت تحمل بارهای وارده را دارد و می تواند در ازای نیروهای فشاری، کششی و پیچشی وارده دچار ترک و شکست نشود.

به این منظور می توان مطمئن بود که پنل های مورد استفاده قابل اطمینان هستند. برای مشاهده پنل های تست شده هنزا می توانید به صفحه جی اف آر سی / جی آر سی هنزا مراجعه نموده و در صورتی که درخواست استفاده از طرح های زیبا و جذاب جی اف آر سی / جی آر سی را برای ساختمان خود دارید با متخخصان ما در هنزا تماس حاصل نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *