در مورد درپوش بتنی بحث های زیادی مطرح شد، از اندازه و شکل آن گرفته تا مقایسه جنس بتنی آن و دیگر متریال ها. همه این موارد را می توانید در نوشته های گذشته متخصصان هنزا دنبال کنید. اما در نظر داشته باشید که برای انتخاب دال بتنی باید شرایط و وضعیت های محیطی را نیز در نظر بگیرید. چرا که میزان رطوبت، وضعیت آب و هوا و همچنین وضعیت شیمیایی محیط می تواند در انتخاب ما نسبت به جنس و شکل دال بتنی اثرگذار باشد.

البته این بجث را در نوشته “شرایط محیطی مورد توجه برای استفاده از درپوش بتنی” به طور مفصل تری دنبال کردیم. درپوش بتنی در واقع یک پوششی است که قابل جابجایی است و مسطح است و می تواند آن را بر روی چاه های ورودی و دریچه های فاضلاب قرار داد. سایز درپوش بتنی باید به اندازه ای وسیع باشد که یک فرد بتواند از ان عبور کرده و به داخل محفظه برود تا بدین طریق بتواند مشکلات احتمالی را حل و فصل کند.

تاریخچه درپوش بتنی

درپوش بتنی را می توان بر روی لوله های زیرزمینی بست و یا آن که بر روی چاه ها و یا سردابه ها آن ها را قرار داده و محکم کرد. یکی از کاربردهای درپوش بتنی این است که به گونه ای طراحی شده است که مانع از آن شود که شخصی یا چیزی در آن فرو افتد و همچنین اشخاص و یا موادی که اجازه ورود به آن لوله یا دریچه و محفظه را ندارند نتوانند وارد آن شوند.

تاریخچه استفاده از درپوش بتنی برای پوشش دریچه ها حداقل به دوران روم باستان باز می گردد که چاه هایی سنگی برای فاضلاب ساخته بودند و برای آن که این چا های سنگی فاضلاب را بپوشانند از درپوش بتنی استفاده می کردند و برخی آثار آن امروزه برجا مانده است.

صفحه درپوش بتنی هنزا را ببینید تا بتوانید با موارد و نمونه های این محصول آشنا شوید. علاوه بر آن لازم است که برای انتخاب محصول مورد نظر خود با کارشناسان و متخصصان هنزا مشورت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *