شما هم پس از آنکه در نوشته قبلی ما با “شرح و توضیح مزیت های بتن اکسپوز” آشنا شدید حتما این پرسش برایتان مطرح می شود که از مصالحی با این مزایا در چه مواردی می توان استفاده نمود. به هر حال در مورد هر مصالح ساختمانی می توان از لحاظ تئوریک و نظری حرف های بسیاری زد ولی مسئله اساسی این است که وقتی پای عمل به میان می آید در چه مواردی می توان از آن مصالح استفاده نمود. در مورد بتن اکسپوز نیز همین پرسش را باید طرح کرد.

در مورد کاربردهای بتن اکسپوز هم این مسئله را باید پیگیری کرد که در کدام بخش های سازه ای و عمرانی می تان از آن بهره مند شد. البته باید توجه داشته باشید که بتن اکسپوز را هم می توان به عنوان نما و پوشش دیوارهای بیرونی و درونی ساختمان ها مورد استفاده قرار داد و هم اینکه می توان از آن به عنوان پوشش دهنده کف سطوح استفاده کرد و قاعدتا هر یک از این کاربردها، اقتضائات خاص خود را به همراه خواهند داشت.

از بتن اکسپوز کجا استفاده می شود؟

اگر ما به بتن اکسپوز به عنوان کفپوش نگاه کنیم، یکی از موارد کارکرد عمده و قابل توجه آن استفاده به عنوان کفپوش در پیاده رو ها و محوطه های پارک ها و باغ ها می باشد. که ترکیب بتن اکسپوز با سطوح ماسه ای و همچنین سطوح چمنی که در سطح پارک ها وجود دارد می تواند کانتراست زیبایی خلق کند.

راه رفتن بر روی سطوح بتن اکسپوز معمولا حس مطلوبی را برای عابران ایجاد می کند که کاملا با فضای تفریح در باغ و پارک تناسب دارد. چرا که سطوح بتن اکسپوز هم دارای زبری لازم هستند که اصطکاک کافی را ایجاد کنند و هم اینکه نرم و یکدستی سطح آن سبب می شود که راه رفتن بر روی آن مورد پسند باشد.

راه های تماس با کارشناسان ما در هنزا را همواره در خاطر داشته باشید که می تواند برای انتخاب و شناخت مصالح ساختمانی به شما کمک کند. برای آنکه موارد استفاده این محصول را ببینید به صفحه بتن اکسپوز هنزا مراجعه نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *