با مروری کلی به مقالاتی که در آن سعی کردیم پنل های ایران GFRC / ایران GRC را از نگاه متخصصان و کارشناسان هنزا تشریح کرده و آن ها را به خوانندگان و مشتریان گرامی توضیح دهیم، خواهیم دید که اگر بخواهیم ایران GFRC / ایران GRC را با سایر مصالح ساختمانی که به خصوص برای پوشش پوسته خارجی ساختمان به کار می روند، مقایسه کنیم خواهیم دید که ایران GFRC / ایران GRC نسبت به آن ها دست بالا را دارد.

که دلیل این امر تغییراتی است که در ایران GFRC / ایران GRC اختلاط الیاف شیشه (فایبر گلاس) در ترکیب بتن توانسته ایجاد کند. و بتن را از یک مصالح ساختمانی ترد و شکننده که دچار ترک های شدید هنگام عمل آوری می شود و همواره برای تسلیح و افزایش مقاومت نیازمند به اتکا به آرماتورهای فولادی است، تبدیل به یک مصالح پر قدرت کرده است که علاوه بر استحکام بالا و خنثی شدن مشکلاتی مانند تردی و ترک برداشتن، انعطاف پذیری قابل توجهی نیز پیدا کرده است. که به خصوص این ویژگی ایران GFRC / ایران GRC را از سایر محصولات ساختمانی و همچنین سایر انواع بتن متمایز گرده است.

ایران GFRC / ایران GRC از لحاظ اقتصادی به صرفه تر است

در مقاله “پیش اختلاط، روشی متنوع در تولید ایران GFRC/ ایران GRC” هم بیان شد که دو روش برای اختلاط الیاف شیشه با بتن وجود دارد که روش پیش اختلاط می تواند خود به چند شیوه اجرا شود. اما یکی از دلایل افزایش استفاده از ایران GFRC / ایران GRC نسبت به گذشته افزایش میزان ساخت و ساز نیز می باشد.

چرا که مصالح ساختمانی مرسوم و قدیمی به تنهایی نمی توانند پاسخگوی این حجم از ساختمان سازی ها باشند. علاوه بر آنکه استفاده از ایران GFRC / ایران GRC علاوه بر مزیت های ویژه ای که دارد، از لحاظ اقتصادی نیز با صرفه تر است و همچنین می تواند امنیت بیشتری را برای ساکنان ساختمان تامین کند.

صفحه ایران GFRC / ایران GRC هنزا مملو از تصاویری است از پروژه های انجام شده توسط تیم هنزا که شما در صورت پسندیدن هر یک از انواع طرح ها و مدل ها می توانید آن ها را به کارشناسان هنزا سفارش دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *