پس از پیگیری های گسترده ای که در راستای هر چه بیشتر شناختن و شناساندن ایران GFRC / ایران GRC به عنوان یک محصولی که می توان آن را در بازار ساختمان داخلی تازه وارد، به حساب آورد، انجام شد، به مرحله جدیدی وارد شدیم که این مرحله نیز اختصاص به ایران GFRC / ایران GRC ندارد و در مورد مراحل معرفی هر محصول ساختمانی و حتی در روند معرفی تمام تولیدات و محصولات جزو اساسی به حساب می آید. و این مرحله مربوز به تاریخچه می باشد.

در بررسی های صورت گرفته در رابطه با شناخت ماهیت، ویژگی ها و کارکرد یک مصالح ساختمانی مانند ایران GFRC / ایران GRC یک گام اساسی را وقتی برداشته ایم که نحوه ایجاد و ورود آن را به خوبی شناخته باشیم. و این یعنی تاریخچه مختصری نسبت به آن در اختیار داشته باشیم. برای این منظور ما سعی کردیم که در نوشته “تاریخ اولین به کارگیری ایران GFRC / ایران GRC” نگاه خود را به چگونگی ابداع ایران GFRC / ایران GRC معطوف کنیم.

ایران GFRC / ایران GRC از الیاف بازالت تا الیاف شیشه

شاید برای کشف مواد و متریال های جدید راهگشا باشد. چنانچه بیان شد ابتدا این اتفاق در کشور روسیه و به سال 1940 میلادی رخ داد. اما پس از آن بود که بعد از تمام شدن جنگ جهانی، روند تولید محصولات بتن الیافی که ایران GFRC / ایران GRC از جمله آن هاست رونق گرفت. البته در ابتدا با استفاده از الیاف بازالت روس ها این کار را انجام داده بودند، اما در اروپا به دلیل کمبود الیاف بازالت و نیاز شدید به ساخت و ساز الیاف شیشه جایگزین آن شد.

و همین امر جرقه تولید ایران GFRC / ایران GRC را زد. که امروز نیز می بینیم ایران GFRC / ایران GRC به عنوان یکی از محصولات برتر بتن الیافی کارکرد خود را دارا است. و شما می توانید نمونه های آن را در صفحه ایران GFRC / ایران GRC هنزا مشاهده نمایید. علاوه بر اینکه کارشناسان و متخصصان هنزا می توانند در این زمینه راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *