استفاده از ایران GFRC/ ایران GRC توانسته تسهیلات زیادی را به دنبال آورد. از جمله موارد استفاده از آن را در مقاله “ایران GFRC / ایران GRC بدون نیاز به قاب بندی فولادی” بررسی کردیم و دیدیم که استفاده از این بتن الیافی که توسط الیاف شیشه مسلح شده سبب گردیده که بتوان بدون آنکه نیاز به قاب سازی ها و یتن ریزی هایی که مربوط به روش اجرای بتن ریزی در محل است، با استفاده از ساخت پنل های پیش ساخته ایران GFRC / ایران GRC دیگر نیازی به آن قاب سازی ها نخواهیم داشت.

در ادامه به صورت تیتر وار به برخی از مزیت ها و فواید استفاده از ایران GFRC / ایران GRC خواهیم پرداخت که در واقع وجود این مزیت ها سبب افزایش تولید و افزایش به کار گیری این محصول گردیده است.

امتیازات برجسته ایران GFRC / ایران GRC

1- این محصول دارای طول عمر و دوام بسیار بالایی است که همراه با ایمنی توانسته مزیت برجسته ای برای آن محصول باشد.

2- از آن جا که ایران GFRC/ ایران GRC به دلیل انعطاف پذیری و قابلیت طراحی بالا می تواند با هر شیب و با هر رنگی تولید شود، طراحانی که با این محصول طراحی می کنند دستشان در طراحی کاملا باز است.

3- ایران GFRC / ایران GRC نیاز به حفاظت و نگهداری بالایی ندارد.

4- هزینه نصب و اجرای این محصول به دلیل سادگی نصب آن بسیار مقرون به صرفه می باشد.

5- در برابر عوامل گوناگون جوی و همچنین آتش مقاومت بالایی دارد.

6- از لحاظ اقتصادی نه تنها در نصب و اجرا بلکه در تولید و حمل و نقل نیز به صرفه است و استفاده از ایران GFRC / ایران GRC قابل توصیه است.

7- صرفه جویی در انرژی را نیز این محصول به همراه دارد. در مراحل گوناگون جمع آوری مراحل اولیه، اختلاط و تولید و همچنین ساخت انرژی های مصرفی در مقایسه با سایر محصولات حداقل می باشد.

برای آنکه بتوانید اطلاع کامل تری نسبت به این محصول داشته باشید به صفحه ایران GFRC / ایران GRC هنزا رجوع کنید و یا با متخصصان هنزا تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *