در نوشته “پوزولان افزودنی به جی اف آر سی / جی آر سی” بیان شد که جی اف آر سی / جی آر سی را می توان با اضافه کردن برخی افزودنی ها به نوعی ارتقا داد. یعنی باعث شد که برخی خواص و ویژگی های جی اف آر سی / جی آر سی پیشرفت کند. این مطلب به این معناست که می توان با اضافه نمودن این افزودنی ها مثلا مقاومت سطحی، یکنواختی سطح، پایداری در برابر ضربه، کنترل ترک و سایر خواصی که هر بتنی با آن دسته و پنجه نرم می کند را بهبود بخشید.

به عنوان مثال در نوشته پیش از پوزولان به عنوان یکی از جدیدترین این افزودنی ها صحبت کردیم و اثرات آن را نیز بر روی جی اف آر سی / جی آر سی مشاهده کردیم. در این مقاله قصد داریم یکی دیگر از افزودنی ها را معرفی کنیم که به این بتن الیافی اضافه می شود که این افزودنی کارش این است که مقاومت مخلوط جی اف آر سی / جی آر سی را افزایش دهد.

افزایش بهره وری جی اف آر سی / جی آر سی با افزودنی های جدید

به این افزودنی کیوویکس (Qwix) گفته می شود و یک افزودنی معدنی است که آن را در حین عملیات اختلاط به جی اف آر سی / جی آر سی اضافه می کنند و یکی از اثراتش این است که مدت زمانی که طول می کشد که بعد از قالب گذاری، جی اف آر سی / جی آر سی را بتوان از قالب جدا کرد کاهش یابد و این امر سبب می شود که زودتر بتوان این محصول را به کار گرفت.

به علاوه کیوویکس بهره وری و قابلیت استفاده جی اف آر سی / جی آر سی را بالاتر می برد. و همچنین تمام خصوصیات این بتن را که مرتبط با ماندگاری و دوام آن است، چه از جهت فیزیکی و چه از جهت شیمیایی بهبود می بخشد.

صفحه جی اف آر سی / جی آر سی هنزا در کنار پل ارتباطی میان شما و مشاوران ما در هنزا می تواند اطلاعات جامع تری در این زمینه به شما عرضه کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *