پس از آنکه در نوشته “روش ساده تر در اجرای سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی چیست؟” درباره دو شیوه اصلی در ساخت این نوع کفپوش صحبت کردیم، حال نوبت به طرح این موضوع می رسد که استفاده از سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی چه سود و فوایدی را برای ما به همراه خواهد داشت. در این نوشته به این مطلب خواهیم پرداخت. البته همچنین می توانید با مراجعه به صفحه “مزایای کاربرد سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی” با برخی دیگر از ویژگی های مثبت این محصول آشنا گردید.

چند ویژگی مهم در سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی

  1. سادگی اجرا: بخشی از هزینه های مهم در ساخت یک سازه مربوط به مرحله نصب می باشد. اما از آنجا که در استفاده از این محصول قطعات همگی در ابعادی مشخص از پیش ساخته شده اند و در اندازه هایی برابر تولید شده اند، به راحتی می توان از کنار هم قرار دادن آن ها سطح کلی را کفپوش نمود. البته همچنان جای ذکر این نکته باقی است که می توان پنل های این محصول را در شکل های مختلف تولید نمود.مزایای سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی چیست؟
  2. اصطکاک مناسب: یکی از خصوصیاتی که همه کفپوش ها باید داشته باشند، داشتن اصطکاکی قابل قبول است. به دلیل عبور و مروز عابران پیاده و همچنین در برخی محل ها عبور وسایل نقلیه، اگر کفپوش ها دارای لغزندگی باشند و نتوانند اصطکاک مناسبی را با کفش افراد پیاده و یا لاستیک وسایل نقلیه برقرار کنند، موجب لیز خوردن و یا صدمه دیدن افراد می شود. سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی از اصطکاک بسیار خوبی برخوردار می باشد.

اصطکاک سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی به خصوص در مواقع بارانی که زمین خیس است، به خوبی می تواند مانع از لغزندگی افراد و یا وسایل نقلیه بر روی آن ها گردد. برای این منظور شما می توانید نمونه های ارائه شده در صفحه سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی هنزا را مشاهده نمایید. در آخر اگر پرسشی در این زمینه برای شما باقی مانده است، می توانید آن را با کارشناسان و متخصصان ما در هنزا در میان بگذارید.[button link=”https://henza.net/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a7/”] ارتباط با ما[/button]

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *