[box] ویژگی دومی که باعث می شود بتوان بتن اکسپوز را به صورت منحصر به فرد و در انطباق با سلیقه شخصی مشتری طراحی کرد ریشه در دو مسئله دارد؛ اول آنکه می توان بافت های مختلفی را برای سطح بتن اکسپوز در نظر گرفت که طراحی این بافت ها می تواند انحصاری باشد علاوه بر آن طیفی از رنگ ها را می توان برای این محصول به کار گرفت.[/box]

منظور از جمله فوق آن است که بتن اکسپوز این گونه نیست که طرح های ثابت و مشخص از پیش تعیین شده ای داشته باشد که مشتریان تنها قادر باشند از میان آن ها یکی را برگزینند و چاره دیگری در استفاده از این محصول نداشته باشند. بلکه بتن اکسپوز کاملا قابلیت شخصی سازی دارد و اصطلاحا customizable می باشد. یعنی هر مشتری می تواند با توجه به سلیقه خود و شرایط محیط و محوه معماری و دکوراسیون محیطی‌ای که انتخاب کرده است، طرح دلخواه بتن اکسپوز خود را داشته باشد.

گستره انتخاب در کاربرد بتن اکسپوز

از جمله خصوصیات بتن اکسپوز آن است که می توان در همه جا آن را مورد استفاده قرار داد. هر چند برخی بخش های ساختمان کاندیدهای بهتری برای استفاده از این محصول می باشند. از جمله:

  1. پاسیو
  2. راهروها
  3. مسیر طی ماشین در حیاط خانه

بنابراین اگر شما می خواهید یک منظره خاص و خارق العاده را بتوانید با کمترین هزینه و به ساده ترین شیوه به همراه داشته باشید، انتخاب بتن اکسپوز راهی عالی برای رسیدن به این مقصود است. به خصوص آنکه همانطور که در نوشته “افزودنی ها و طرح های بتن اکسپوز” نیز بیان گردید، این محصول قابلیت تنوع پذیری فراوانی دارد.

شخصی سازی بتن اکسپوز

دو دلیل عمده باعث شده که قابلیت شخصی سازی و قابل سفارش بودن طرح و دیزاین بتن اکسپوز جزو فواید و مزیت های خاص آن به شمار برود که در ادامه به این دو ویژگی خواهیم پرداخت.

  1. ویژگی اول آن است که می توان متریال ها و مواد مختلفی را به آن اضافه نمود. با افزودن برخی افزودنی ها این امکان فراهم می آید که شما بتوانید طرح های یگانه و منحصر به فردی بیافرینید. در واقع بتن اکسپوز این ظرفیت را برای طراحان ایجاد می کند که طرحی بدون مشابه را برای یک ساختمان بیافرینند. بنابراین با اضافه کردن متریال های زینت بخش و اصلاح و در هم آمیختن آن ها با یکدیگر می توان فرم ها و الگوهایی جدید و مدرن آفرید. که این طرح ها و الگوها می تواند متناسب با ذائقه و اولویت های کاربردی مشتری باشد. می تواند طرحی دارای ظرافت های جزئی یا طرحی برجسته باشد.
  2. ویژگی دومی که باعث می شود بتوان بتن نما را کاملا به صورت منحصر به فرد و در انطباق با خواست شخصی مشتری طراحی کرد و ساخت ریشه در دو مسئله دارد. اول آنکه می توان بافت های مختلفی را برای سطح بتن اکسپوز در نظر گرفت که طراحی این بافت ها می تواند انحصاری باشد علاوه بر آن طیفی از رنگ ها را می توان برای این محصول به کار گرفت. که مشتری در انتخاب رنگ و بافت کاملا آزاد است و می تواند چیزی کاملا جدید و زیبا را سفارش دهد که حتی نمونه آن قبلا ساخته و طراحی نشده باشد.

بتن اکسپوز قابل شخصی سازی (customizable) است

به این ترتیب سه ویژگی قابلیت افزودن متریال های اضافه به علاوه پذیرش بافت و رنگ های مختلف باعث گوناگونی و تنوع این محصول شده است که شما می توانید نمونه هایی از آن را در صفحه بتن اکسپوز هنزا مشاهده نمایید. همچنین مراجعه به صفحه “بتن اکسپوز را برای خانه خود شخصی سازی کنید” خالی از لطف نیست. در آخر به شما پیشنهاد می شود که برای سفارش این محصول متناسب با طرح دلخواه خود با طراحان و کارشناسان ما در هنزا در تماس باشید.[button link=”https://henza.net/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a7/”] ارتباط با ما[/button]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *