پیش از پرداختن به یکی از جدیدترین چهره های مبلمان بتنی که در این نوشته قصد داریم شما را با آن آشنا کنیم، اجازه دهید مروری داشته باشیم به یکی از نوشته های قبلی تحت عنوان “مبلمان بتنی به عنوان میز غذاخوری” که در آن یکی دیگر از کاربردهای بسیار نو و تازه مبلمان بتنی را شرح دادیم که عبارت بود از میز غذاخوری مبلمان بتنی در آشپزخانه.

با اینکه ممکن است، چنین چیزی عجیب به نظر بیاید ولی همانطور که گفته شد اگر به دنباللوازمی بسیار خاص و ویژه و نگاهی مدرن و صنعتی هستید حتما شما نیز برای میز غذاخوری خود به مبلمان بتنی به عنوان یکی از گزینه های با اولویت خواهید اندیشید. و این مسئله هنگامی مهم تر به نظر خواهد رسید که دقت داشته باشید که بیان کردیم که مبلمان بتنی می تواند پای خود را فراتر از این بگذارد و به عنوان کانتر یا جزیره آشپزخانه نیز مورد استفاده قرار گیرد.

مبلمان بتنی ترکیبی با متریال های دیگر

که در این صورت ترکیبی چشمگیر را می تواند با میز غذاخوری فراهم کند. البته این مسئله را دقت کنید که وقتی گفته می شود، میز غذاخوری ساخته شده از بتن لزوما به این معنا نیست که تمام مبلمان بتنی شما به طور یکپارچه ساخته شده از بتن است. البته این نیز همواره به عنوان یکی از انتخاب ها مد نظر است و مشتریان خاص خود را نیز دارد.

اما امروز می خواهم به امکان دیگری بپردازم و آن این است که مبلمان بتنی می تواند حالت ترکیبی داشته باشد یعنی جسم آن سرتاسر بتن نباشد بلکه بتوان آن را مثلا با چوب و یا حتی با ترکیبی از پارچه تلفیق کرد و این تلفیق اگر با طراحی بسیار حرفه ای و ظریف صورت پذیرد می تواند محصولی بی همتا را به شما تحویل دهد که هر مبلمان بتنی را پشت سر بگذارد.

برای دیدن چنین سازه هایی بهتر است به صفحه محصولات هنزا سر بزنید. در صورتی که قصد خرید آن را داشتید نیز با متخصصان ما در هنزا تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *