آیا بتن را فقط برای آن که ستون ها یا فندانسیون یک ساختمان یا مف و دیوارها را محکم کنند، مورد استفاده قرار می دهند؟ شاید اگر این سوال را چند دهه قبل می پرسیدید جواب مثبت بود، اما به تدریج قابلیت های مختلف بتن کشف شد و به این ترتیب هر چه زمان رو به جلو می رفت، کارآیی های بتن نیز افزایش پیدا می کرد. پس اینطور نبوده که مبلمان بتنی از ابتدای کشف این محصول ساختمانی ابداع شده باشد. بلکه تدریج در روند آن محفوظ بود است.

ابتدا مهندسان به این نتیجه رسیدند که مبلمان بتنی می تواند مانند برخی محصولاتی که از همین متریال تهیه می شود و در معرض فضای بیرونی قرار دارد، مانند بتن اکسپوز و یا بتن الیافی که در نمای بیرونی ساختمان قرار می گیرد، در بخش های خارجی سک ساختمان حضور داشته باشد. یعنی در پارک ها، پیاده رو ها، فضاهای مختلف شهری و حتی در حیاط و فضای کنار استخر می توان از مبلمان بتنی استفاده نمود.

مبلمان بتنی به عنوان میز غذاخوری

اما هر چه جلوتر رفتیم، این مسئله رنگ و بوی بیشتری به خود گرفت که می توان در بخش های مختلف دکوراسیون داخلی از مبلمان بتنی بهره مند شد. تا جایی که در نوشته “مبلمان بتنی به عنوان کانتر آشپزخانه” مشاهده کردیم که مبلمان بتنی می تواند به عنوان یک عنصری به کار گرفته شود که با آن به طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان بپردازیم. و سازه های مختلفی که در آشپزخانه وجود دارد را با آن بسازیم.

می توان از مبلمان بتنی به شکلی که دارای سطحی جلا داده شده است، در کانتر یا جزیره آشپزخانه و یا حتی میز و صندلی های غذاخوری آن استفاده کرد. که یکنواختی و هماهنگی آن ها با یکدیگر بتواند جلوه خاص خود را به آشپزخانه شما ببخشد. وقتی که بر روی مبلمان بتنی کار پخت و پز را انجام دهید، می توانید لذت آشپزی را عمیق تر بچشید.

این دست از محصولات را می توانید از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان هنزا سفارش دهید تا شما هم مانند آنچه در صفحه مبلمان بتنی هنزا موجود است را داشته باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *