چرا گفته شد که “نمایی چشم گیر و آرامش بخش با بتن اکسپوز” می توان داشت؟ به دلیل آنکه با استفاده از بتن اکسپوز شما مطمئن خواهید شد که نمایی ماندگار و بادوام در اختیاز دارید. همچنین می دانید که در صورت وجود اتفاقات مختلفی مانند زلزله و یا عوامل مخرب جوی نمای بتن اکسپوز ساختمان شما قدرت مقاومت خوبی در برابر این عوامل دارد.

به عوامل مسائل دیگری مانند نور خورشید، باد و باران و غیره نیز نمی تواند سطح بتن اکسپوز را دچار آسیب کند و یا بافت آن را تخریب کند و یا حتی باعث شود دچار تغییر رنگ یا رنگ پریدگی شود. و به همین دلیل گفته شد که اگر شما نمای ساختمان خود را با بتن اکسپوز پوشش دهید آرامش خیال خواهید داشت. و مطمئن خواهید بود که از نمایی استفاده کرده اید که تا مدت زیادی برای شما قابل استفاده است و دوام خواهد داشت.

ترکیب بتن اکسپوز با رنگ دلخواه شما

اما چشم گیر بودن نمای بتن اکسپوز به دلیل رنگ خاصی است که بتن اکسپوز دارد و همچنین احساسی است که نمای بتن اکسپوز می تواند به مخاطب القا کند. که معمولا همراه با بافتی سرد، یکپارچه و مدرن می باشد. البته ممکن است این نما مورد پسند همه افراد نباشد ولی سلیقه های بروز تر و مدرن تر با این ترکیب سازگاری بیشتری دارند.

البته قابل ذکر است که شما می توانید پنل های بتن نما را به رنگ دلخواه خود رنگ آمیزی کنید و یا از پیش سفارش دهید که این پنل ها در کارخانه به رنگی که متناسب با فضای کاربری ساختمان مد نظر شماست، تولید گردد. که در واقع رنگ دانه های مورد نظر را به ترکیب بتن نما اضافه خواهند کرد. پس شما می توانید پنل هایی با رنگی که دلخواه خودتان است داشته باشید و به این منظور از عناصر محیطی برای تناسب رنگ استفاده کنید.

برای آنکه برخی از پنل های به کار گرفته شده توسط تیم هنزا را مشاهده کنید می توانید به صفحه بتن اکسپوز هنزا مراجعه نمایید. همچنین کارشناسان هنزا همواره برای پاسخگویی به پرسش های شما آماده هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *