بتن اکسپوز هم مانند سایر مصالح ساختمانی که تازه به بازار ساختمان وارد می شوند، به تدریج توانسته که به یک عضو ثابت عرصه ساخت و ساز تبدیل شود. که در واقع این از قابلیت های بتن است که می تواند با تغییراتی جزئی به صورت های مختلفی درآید که هر کدام کاربردی گسترده دارند و حوزه وسیعی را در بر می گیرند که یکی از آن ها بتن اکسپوز است.

بتن الیافی که حاصل ترکیب اجزای بتن با الیاف است یکی دیگر از انواع این محصول با سابقه در زمینه ساختمان سازی است که خود تحولات عمده ای را در زمینه طراحی و نما سازی توسط بتن ایجاد کرده است. که البته بتن الیافی محصولی است غیر از بتن اکسپوز که در آن از الیاف استفاده نمی شود و به وسیله پنل هایی که در کارخانه به صورت پیش ساخته تهیه می شوند، به کار استفاده در پوشش نما می آیند.

نمایی چشم گیر و آرامش بخش با بتن اکسپوز

همانطور که پوسته داخلی ساختمان و مصالح زیربنائی و توکار برای یک سازنده ساختمان دارای اهمیت است، پوسته خارجی نیز خالی از اهمیت نیست. بلکه به جهت آنکه آن بعدی از ساختمان که مخاطبان و دیگران با آن مواجه می شوند پوسته بیرونی ساختمان است و زیبایی و استواری آن می تواند احساسی خوب و شگفت انگیز را نسبت به ساختمان به مخاطب القا کند، مصالحی که مانند بتن اکسپوز جهت پوشش نمای بیرونی به کار گرفته می شود، اهمیت بسزائی دارد.

همین امر یکی از دلایلی است که بسیاری از معماران و طراحان بتن اکسپوز را به عنوان مصالحی انتخاب می کنند که بخواهند به وسیله آن نمای خارجی ساختمان را پوشش دهند و بتن اکسپوز در واقع وجهی از ساختمان خواهد بود که در معرض دید عابران و بینندگان و مراجعه کنندگان به ساختمان قرار خواهد گرفت. و می تواند تصوری شکیل و زیبا را نسبت به ساختمان به این افراد منتقل کند.

جلوه بصری و زیبایی هنری ای که بتن اکسپوز می تواند به محیط پیرامون خود ببخشد تا حدی است که از این محصول دکوراتیو در پوشش دیوارهای داخلی و نمای درونی ساختمان نیز استفاده می شود و طراحان دکوراسیون داخلی هرگز از بتن اکسپوز غفلت نمی کنند. چرا که تجربه نشان داده افرادی که از بتن اکسپوز در نمای داخلی خود استفاده کرده اند، تجربه کرده اند که این مصالح توانسته برای مخاطبان چشم گیرو جذاب باشد. و جلوه و صمیمیت خاصی به فضای داخلی خانه یا محل کار آن ها بخشیده است.

گروه متخصصان شرکت گام آبی فردا که از پیشگامان عرصه تولید پنل های پیش ساخته بتن اکسپوز در داخل کشور هستند، آن ها را در ابعاد متناسب با نمای ساختمان و مطابق با درخواست مشتری تولید می کنند و طراحی و بافت ویژه بتن اکسپوز توانسته مشتریان زیادی را خواهان استفاده از پنل های پیش ساخته بتن اکسپوز هنزا بکند.

یکنواختی و یکپارچگی ظاهری این محصول می تواند چشمان هر بیننده ای را به خود خیره کند و در عین سادگی می تواند ویژه و خاص باشد. به طوری که توجه دیگران را در یک محیط به خود معطوف کند. این امر باعث ایجاد نوعی آرامش بصری برای کسانی می شود که در محیطی قرار می گیرند که دارای نمای بتن اکسپوز است.

صفحه بتن اکسپوز هنزا شامل تصاویری از پروژه های انجام شده توسط تیم هنزا به وسیله بتن اکسپوز می باشد که شما نیز می توانید با گرفتن تماس با کارشناسان هنزا از این محصول بدیع و زیبا و قدرتمند بهره مند شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *