بتن را برای ساخت سازه های مختلف به کار می گیرند و دیگر زمانه ای نیست که انتظار داشته باشیم صرفا از بتن برای محکم کاری پوشته درونی سک ساختمان استفاده شود. بلکه مهندسان و محققان به تدریج به قابلیت های نهفته این مصالح پی برده اند و همان باعث رشد چشمگیر آن در صنعت ساختمان سازی شده است. دیگر می بینیم که بتن را در نمای ساختمان ها و بناها و حتی برای ساختن سازه های دکوری و تزئینی به کار می برند و یکی از جدیدترین سازه هایی که با این محصول تولید شده مبلمان بتنی است.

مبلمان بتنی به این ترتیب توانسته راهی جدید باز کند و همانطور که در نوشته “مبلمان بتنی تحولی در عرصه مبلمان” عنوان شد، توانسته پیشرفتی خاص را برای بازار مبلمان ایجاد کند. در مقاله “بازسازی مبلمان بتنی” گفته شد که ممکن است این محصول دچار خرابی هایی مانند زدگی یا رنگ پریدگی یا لکه شود و در آن نوشته راهکارهای بازسازی این محصول ارائه گردید.

رنگ آمیزی مجدد مبلمان بتنی

در بدترین حالت ممکن است لکه روی مبلمان بتنی به قدری گسترده باشد که مجبور شویم کل آن را رنگ آمیزی کنیم که در این صورت یک مبلمان بتنی مانند روز اول خواهیم داشت بدون اینکه زیبایی بتن را به طور کامل بپوشاند. بر خلاف وقتی که یک مبلمان چوبی را لکه گیری یا رنگ آمیزی می کنیم. زیرا در آن صورت زیبایی چوب از بین می رود، هر چقدر هم که آن چوب از جنس خوب و اعلایی باشد.

ولی در مورد مبلمان بتنی می توان حتی دوباره سطحی که یک بار رنگ شده را رنگ آمیزی نمود بدون آنکه کیفیت اولیه را از دست بدهیم. ولی دیگر متریال ها مانند شیشه یا اکریلیک اصلا به سختی ممکن است که بتوانند بازسازی شوند. و این یکی از جنبه های برتری مبلمان بتنی بر آن هاست.

شما هم می توانید با مشورت با متخصصان هنزا به مبلمان بتنی دلخواه خود دست پیدا کنید. فقط پیش از آن بهتر است که صفحه محصولات هنزا را بازدید نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *