[et_pb_section fb_built=”1″ admin_label=”section” _builder_version=”4.16″ global_colors_info=”{}”][et_pb_row admin_label=”row” _builder_version=”4.16″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” global_colors_info=”{}”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.16″ custom_padding=”|||” global_colors_info=”{}” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_text admin_label=”Text” _builder_version=”4.16″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” global_colors_info=”{}”]

[box] این نمونه ها مثال هایی عالی هستند که شما متوجه شوید که هیچ محدودیتی در ساخت سازه های گوناگون به عنوان مبلمان بتنی وجود ندارد و این محصول می تواند ظرافت و زیبایی را برای هر سازه ای به ارمغان آورد.[/box]

کارشناسان ما در هنزا ضمن آشناسازی مخاطبان عزیز با ویژگی های مقاومتی و سازه ای مصالح ساختمانی مختلف سعی در معرفی نمونه های اجرایی این محصول دارند تا به این ترتیب مخاطبان بتوانند ایده های خوبی در رابطه با استفاده و بهره مندی از این محصولات به دست آورند. به همین جهت همچنان که در نوشته “طراحی خلاقانه میز پذیرایی با مبلمان بتنی” نمونه هایی از مبلمان بتنی را معرفی نمودیم، در این نوشته نیز چند مدل چشم گیر این محصول را معرفی خواهیم کرد.

میز تزئینی پذیرایی؛ مبلمان بتنی پر کاربرد

الگویی از این محصول را در تصویرزیر مشاهده می نمایید که یک تحته سیمانی بر روی ستون های سنگی قرار گرفته تا به این ترتیب این میز فانتزی را شکل دهند. از این نوع مبلمان بتنی می توان در بخش های مختلفی استفاده کرد. به عنوان مثال:

میز تزئینی پذیرایی؛ مبلمان بتنی پر کاربرد

  1. استفاده در گوشه ای از باغ یا باغچه به عنوان نیمکت
  2. استفاده در پاسیو
  3. همچنین به عنوان میز دکوری می تواند در یک سالن یا رودی یک فضای بزرگ قرار بگیرد.

نحوه قرار گرفتن این مبلمان بتنی بستگی به طراحی دکوراسیون داخلی شما دارد. برای مشاهده نمونه هایی از این دست می توانید به صفحه مبلمان بتنی هنزا مراجعه نمایید.

عسلی های بتنی

اگر در محیطی به دنبال یک سازه جهت کابرد برای نشستن های ضروری هستید، عسلی های بتنی می تواند به شما کمکی ویژه در این راستا انجام دهد. همانطور که می بینید این محصول را می تواند در رنگ های مختلف تولید کرد. همچنین اندازه و ابعاد آن می تواند به سفارش مشتری تغییر کند. استفاده در محوطه باغ یا باغچه، استفاده در پاسیو و یا میز بازی در یک اتاق کوچک می تواند بخشی از کاربردهای این محصول باشد.

معرفی چند نمونه خارق العاده مبلمان بتنی

کوچک بودن و جذابیت خاص این مبلمان بتنی باعث می شود که بتوانید آن را جابجا نموده و در هر موقعیتی به دلخواه خود از آن بهره ببرید. مطالعه مقاله “مبلمان بتنی، گامی جدید در کاربری بتن” نیز گامی موثر در آشنایی با خصوصیات این محصول است.

آتش دان بتنی

اگر در محوطه ای نیاز به استفاده از یک آتشدان دارید استفاده از این محصول گزینه خوب و مقاومی برای این منظور است. همانطور که در شکل مشاهده می کنید، این آتش دان بسیار خیره کننده است و نمایشی از انطباق پذیری مبلمان بتنی با سطوح مختلف است. طراحی مدرن این محصول که به شکل بلوک های موازی مسدود شده استف سبب منحصر به فرد شدن آن گشته است.

آتش دان بتنی

این نمونه مثالی عالی است که شما متوجه شوید که هیچ محدودیتی در ساخت سازه های گوناگون به عنوان مبلمان بتنی وجود ندارد و این محصول می تواند ظرافت و زیبایی را برای هر سازه ای به ارمغان آورد.

میز شش پایه (SIX-LEGGED TABLE)  مبلمان بتنی خاص

این میز شش پایه به گونه ای الهام بخش است که توجه هر بیننده ای را در محیط به خود جلب می کند. توجه به این مبلمان بتنی مشخص می کند که چطور یک سازه بتنی می تواند هم کاربردی گسترده داشته باشد و هم در عین حال یک اثر هنری برجسته جهت زیبایی بخشی به محیط باشد. از این محصول می توان هم به عنوان میز پذیرایی و هم به عنوان میز نشیمن بهره مند شد.

میز شش پایه (SIX-LEGGED TABLE)  مبلمان بتنی خاص

سوالات متداول

  1. چگونه باید از مبلمان بتنی مراقبت کنیم؟

پاسخ: برای نگهداری و تمیز کردن این محصول لازم نیست که از پاک کننده های اسیدی سنگین استفاده نمایید. هرچند آن پاک کننده ها ممکن است به گونه ای فرموله شده باشند که برای استفاده در پاک سازی دیواره استخرها و یا بتن های تجاری مناسب باشند، اما برای تمیز کردن مبلمان بتنی خیلی قوی هستند و ممکن است باعث فرسودگی سطوح آن گردند و تمیز کردن معمولی برای این سازه بتنی کفایت می کند.

  1. آیا جلوه مبلمان بتنی به مرور زمان ضعیف تر می شود؟

باید دقت کنید که این محصول از بتن ساخته شده است و بتن دارای خاصیت تخلخل است. یعنی دارای منافذی درون خود است که با مروز زمان این منافذ پر می شوند. بنابراین بر خلاف دیگر مصالح ساختمانی، مبلمان بتنی در طول زمان جلوه بهتری به خود می گیرد و طول عمر بالا از جمله ویژگی هایی است که به این محصول منظره ای منحصر به فرد می بخشد. بنابراین کسانی که از چهره بتن لذت می برند نباید نگران از بین رفتن این تاثیر در طی زمان باشند زیرا چنانچه گفته شد به مرور زمان جلوه آن زیباتر خواهد شد.

  1. مبلمان بتنی را چگونه جابجا کنیم؟

پاسخ: در جابجایی این محصل بهتر است نکات احتیاطی را رعایت کنید. مثلا نباید آن را با کشیدن بر روی سطح جابجا نمایید زیرا باعث آسیب دیدن سطوح آن می گردد. به دلیل وزن قابل توجهی که این متریال دارد بهتر است که جابجایی آن توسط تعداد قابل مطمئنی از افراد انجام شود که از لحاظ عدم برخورد با دیگر سوح مطمئن گردید. این برخوردها در حین جابجایی می تواند باعث سیب رسانی به دیگر لوازم خانگی و یا به خود این محصول گردد.

برای آشنایی بیشتر در مورد نکات احتیاطی در نگهداری و انتقال این محصول می توانید به صفحه “مراقبت از مبلمان بتنی” مراجعه نمایید. همچنین در صورت نیاز متخصصان و کارشناسان ما در هنزا همواره آماده پاسخگویی به پرسش های شما هستند.[button link=”https://henza.net/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a7/”] ارتباط با ما[/button]

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *