جی اف آر سی / جی آر سی علاوه بر آنکه دارای قابلیت های طراحی بالایی است و می تواند زیبایی را به سطحی که در آن استفاده می شود، ببخشد، همچنین از مقاومت زیادی نیز برخوردار است. اما این تنها خصوصیات مهم این محصول مدرن نیست بلکه چنانچه در مقاله “پنل های دیواری آکوستیک (Acoustic) جی اف آر سی / جی آر سی” بیان شد، این متریال دارای توانایی جذب صدا نیز می باشد که در این نوشته بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

چند ویزگی مهم جی اف آر سی / جی آر سی

با استفاده از این متریال شما قادر خواهید بود دیوارهایی بسازید که در برابر عبور صدا عایق های خوبی باشند و به همین دلیل می توان از آن ها در بخش های مختلف و مناطق گوناگون استفاده نمود. به عنوان نمونه می توان به چند مورد از کاربردهای جی اف آر سی / جی آر سی به عنوان عایق صدا اشاره کرد که از قرار زیر است:

  1. دیوار خانه ها
  2. آپارتمان ها
  3. کارگاه ها و محل کار

ویژگی های آکوستیک جی اف آر سی / جی آر سی03

همچنین استفاده از آن هم می تواند بر روی سقف و هم بر روی دیوار خانه ها باشد که محیطی آرام و دلنشین را برای خانواده فراهم می آورد. به خصوص برای خانه هایی که چند خانواده در آن زندگی می کنند، این گزینه بسیار ضروری و مفید است. مقاله “آینده GFRC / GRC” راهنمای خوبی برای شما در این زمینه خواهد بود.

سازگاری جی اف آر سی / جی آر سی با دیگر عناصر ساختمانی

به دلیل رنگ پذیری خوبی که این محصول دارد، می توان آن را با المان های دیگر ساختمان در کنار هم نشاند و ترکیب زیبایی از هم نشینی آن ها ایجاد کرد. شما می توانید طیف وسیعی از رنگ ها را با این محصول ایجاد کنید. با توجه به این ویژگی، این مصالح ساختمانی دیگر تنها به عنوان یک مصالح کاربردی جهت عایق بودن صدا به کار نمی رود بلکه به عنوان بخشی از یک طراحی و آرایش منسجم مورد استفاده قرار می گیرد.

برخی از پروژه های اجرایی این محصول را می توانید در صفحه جی اف آر سی / جی آر سی هنزا مشاهده کنید و در صورتی که قصد خرید این محصول را دارید با کارشناسان ما در هنزا تماس حاصل نمایید. [button link=”https://henza.net/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a7/”] تماس با ما[/button]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *