وقتی یک مصالح ساختمانی دارای انواع متفاوتی است، برای آنکه آشنایی بیشتری با آن حاصل شود لازم است که انواع مختلف آن شناسایی و کاربردهای هر یک از دیگری تمییز داده شود. تا به این ترتیب بتوان تفاوت های آنان را مشخص کرد. به عنوان مثال سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی طبق نوشته های قبلی که خدمتتان ارائه نمودیم دارای نوع های مختلفی است.

که این نوع های مختلف سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی به شکل، طرح، رنگ و محل کاربرد آن ها وابستگی دارد. در واقع آنچه سبب شده است ما امروز سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی متنوعی داشته باشیم آن است که می بینیم اولا طراحان و خلاقیت های آنان اقتضا دارد که اگر بتوانند طرحی زیباتر از سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی و متناسب تر با محیط خلق کنند، آن را بسازند.

چه فاکتورهایی باعث تنوع سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی شده است؟

ثانیا می بینیم که هر یک از این طرح های سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی با کاربرد خاصی از آن و در محل خاصی تناسب و هماهنگی بیشتری دارد. با یک مثال می توان این مسئله را روشن تر نمود. مثلا در مقاله “سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی لمسی با طرح لوزی” دیدیم که برای پوشش سکوهای مترو و قطار به عنوان آنکه هشداری به مسافران داده شود که به لبه سکو نزدیک شده اند از سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی با طرح لوزی و برجسته و متفاوت با سایر سطح سکواستفاده شده است.

به این ترتیب سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی با طرح مذکور توانسته یکی از نیازهای ما را برآورده نماید. پس اگر به طور خلاصه بخواهیم علت این تنوع و گوناگونی را بیان کنیم باید به دو فاکتور اساسی اشاره نماییم:

  1. خلاقیت و نوآوری های طراحان
  2. نیازهای متفاوت ما در محل های مختلف

به این ترتیب شما برای آنکه بتوانید محصولی که بیشترین هماهنگی را با نیازهای ساختمانی شما دارد به دست آورید راه آن برقراری ارتباط با مشاوران و متخصصان ما در هنزا است. البته شما می توانید صفحه سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی هنزا را برای کسب ایده های بیشتر بازدید نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *