در مقالات اخیر تلاش کارشناسان هنزا بر این بوده است که بتوانیم معیارهای کاملی برای آنکه با مصالح ساختمانی ایران GFRC / ایران GRC آشنا شوید در اختیار شما خوانندگان و دنبال کنندگان مطالب قرار دهیم. به همین جهت می بینیم که در این راستا به برخی از ویژگی های ایران GFRC / ایران GRC می پردازیم که می توانند فاکتورهای مهمی در تمایز میان این محصول و سایر مواد ساختمانی باشند.

به این ترتیب مشاهده کردیم که در نوشته “پایداری ایران GFRC / ایران GRC در برابر ضربه” مقاومتی را که ایران GFRC / ایران GRC در برابر ضربه دارد را بررسی نمودیم و گفتیم متریال سازنده این بتن به دلیل آنکه آمیخته با الیاف شیشه است می تواند هر گونه ضربه ای که در اثر عوامل مختلف و از جمله زلزله به آن وارد می شود را در خود هضم کند و آن را با توزیع در ساختار ماتریس الیاف در تمامی حجم بتن به خوبی جذب و خنثی کند.

مقاومت ایران GFRC / ایران GRC در برابر آتش

البته این تنها مسئله ای نبود که می توان در آن از ایران GFRC / ایران GRC به عنوان یک متریال برتر در برابر سایر مصالح ساختمانی مشابه خود نام برد. چرا که مثلا همانطور که در مقاله “مقاومت سطحی ایران GFRC / ایران GRC” مشاهده شد، موضوع مهم دیگری که قابلیت پردازش دارد و به خصوص برای آن دسته از موادی که جهت پوشش نمای ساختمان به کار می روند و یا به هر طریقی در پوسته خارجی ساختمان کاربرد دارند، دارای اهمیت دوچندانی است. چنانچه ایران GFRC / ایران GRC چنین کاربردی دارد.

چرا که در این موارد ما نیازمند به متریالی هستیم که بتواند سطح ظاهری خود را مانند همواره مطلوب نگه دارد و به گونه ای نباشد که عوامل خارجی یا محیطی بتوانند کیفیت سطح آن را خدشه دار کنند. که در مورد ایران GFRC / ایران GRC این مطلب را به خوبی مشاهده می کنیم.

در این نوشته می خواهیم درباره یکی دیگر از خواص ایران GFRC / ایران GRC صحبت کنیم که مقاومت در برابر آتش سوزی است. امروزه بحث آتش سوزی یکی از مهم ترین مباحث مهم در استانداردهای ساخت و ساز ساختمان ها می باشد و همه مصالح ساختمانی باید از لحاظ مقاومتی که در برابر آتش دارند مورد بازبینی قرار بگیرند.

ایران GFRC / ایران GRC نیز به لطف حضور الیاف شیشه در آن، دارای چنین ویژگی هایی می باشد. یعنی به خوبی قادر است در برابر آتش مقاومت کند. یکی از فاکتورهایی که از لحاظ آتش سوزی در مورد مصالح ساختمانی می سنجند، فاکتور انتشار شعلع می باشد. یعنی هر مصالح ساختمانی را آزمایش می کنند که به چه مقدار می تواند در صورت آتش سوزی به گسترش شعله های آتش و بالاتر رفتن درجه حرارت منجر شود.

ایران GFRC / ایران GRC با بررسی های صورت گرفته مشخص شده است که نه تنها به انتشار شعله کمک نمی کند بلکه خود نیز آتش نمی گیرد. یعنی ایران GFRC / ایران GRC باعث می شود که وقتی آتش به آن می رسد از شدتش کاسته شود و به موادی که در قسمت پشت پنل های ایران GFRC / ایران GRC وجود دارند، آتش سرایت نمی کند.

همین ویژگی های ایران GFRC / ایران GRC است که باعث رونق گسترده آن شده است. شما نیز بهتر است که صفحه ایران GFRC / ایران GRC هنزا را بازدید کنید و به این ترتیب می توانید با انتخاب مدل های مورد نظر خود از پنل های ایران GFRC / ایران GRC آن را با کارشناسان و متخصصان هنزا در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *