در مقاله “مبلمان بتنی خود را از هنزا بخواهید” گفتیم که شرکت هنزا و مهندسان و متخصصان دست اندرکار شرکت گام آبی فردا با الهام از سازه های روز دنیا به تولید مبلمان بتنی دست یافتند و توانستند بهترین طراحی های این محصول را در اختیار هموطنان گرامی ما که خواستار استفاده از این محصول هستند، در اختیار ایشان قرار دهند و به این ترتیب گامی مهم در ارتقای صنعت تولید سازه در کشورمان بردارند و خدمتی به مردم عزیز کشورمان انجام دهند تا افرادی که به دنبال به کار گرفتن مبلمان بتنی هستند بتوانند طرح های مورد نیاز و مطابق سلیقه خود را در هنزا پیگیری کرده و سفارش دهند.

البته باید توجه داشت که پیش از این نیز در رابطه با مبلمان بتنی بیان شد که نباید تصور کنیم که مشتریان این محصول صرفا اشخاصی هستند که قصد استفاده از مبلمان بتنی را در منزل یا محیط باز ساختمانی خود دارند بلکه مبلمان بتنی این قابلیت را دارد که از آن در فضاهای باز و شهری نیز استفاده کنند.

مبلمان بتنی هنزا، زیبا و مقاوم

همانطور که می بینیم شهرداری ها برای تجهیز پارک ها و فضاهای سبز شهری می توانند از مبلمان بتنی استفاده کنند. و از مزایای آن که دوام و پایداری است بهره مند شوند. این مزیت ها سبب می شود که هزینه های مصرفی نیز به طور عمده ای کاهش پیدا کند و در هزینه های شهری و ملی نیز صرفه جویی به عمل آید. در این باره بیشتر می توانید به صفحه “مبلمان بتنی برای فضاهای سبز شهری” مراجعه نمایید.

برای آنکه بتوانیم مبلمان بتنی را بسازیم لازم است که اولا از جنس مرغوبی از بتن بهره ببریم که بتواند سازه ای مستحکم و پایدار به ما تحویل دهد و همچنین طرح و رنگ محصول مورد نظر را با توجه به تناسبی که لازم است با محیط به کار رفته در آن داشته باشد بسازیم. در شرکت هنزا مبلمان بتنی توسط بتن الیافی ساخته می شود.

که همانطور که قبلا در در مقاله های بتن الیافی بیان شد، بتن الیافی نسبت به بتن معمولی دارای امتیازات گسترده ای است که از جمله این برتری ها عبارتند از: ماندگاری و دوام، افزایش مقاومت های مکانیکی از جمله مقاومت کششی، مقاومت فشاری و خمشی. افزایش انعطاف پذیری که به این شکل می توان هر طرح و مدلی که بخواهیم را به مبلمان بتنی خود بدهیم.

همه این موارد سبب شده که ما برای ساخت مبلمان بتنی از بتن الیافی بهره بگیریم و به این ترتیب از مزیت های زیاد آن بهره مند شویم. به همین دلیل است که مبلمان بتنی تولیدی هنزا را شما می توانید در طرح های مختلف سفارش دهید و متخصصان ما می توانند هر طرح و بافتی را برای آنچه شما سفارش می دهید، تهیه و تولید کنند و در کمترین زمان به شما تحویل دهند.

برای تولید این محصول از شیوه ریخته گری استفاده می شود که نیاز به تهیه قالب های طریف و با دقت فراوان داریم. که برای اطلاع بیشتر در این زمینه می توانید به نوشته “ریخته گری مبلمان بتنی” مراجعه نمایید و در صورتی که شما نیز خواستار استفاده از مبلمان بتنی زیبا هستید به صفحه محصولات هنزا مراجعه کرده و از این طریق با کارشناسان و متخصصان ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *