اگر به مطالعه مقاله “مبلمان بتنی هنزا، نسل جدید مبلمان در ایران” بپردازید در خواهید یافت که چرا همکاران ما در هنزا معتقدند که مبلمان بتنی توانسته است حرکتی جدید در صنعت مبلمان باشد و توانسته است در این زمینه نوآوری های خاصی را ایجاد کند. که این نوآوری ها هم در زمینه مواد و جنس مصالح به کار رفته در تولید مبلمان بتنی می باشد و هم در زمینه شکل و فرم مبلمان طراحی شده که با جنس بتن تولید و عرضه گردیده و مورد استفاده قرار می گیرد.

این خلاقیت که در واقع تولید و معرفی مبلمان بتنی است در دو عرصه قابل توجه می باشد. هم در عرصه استفاده های شخصی و بهره برداری ای که می توان از این محصول در داخل ساختمان ها و آپارتمان ها به عمل آورد. که در نوشته “طراحی فضای داخلی با مبلمان بتنی” ما دقیقا به همین مطلب پرداختیم و همانطور که بیان شد، دیدیم امروزه بسیاری از معماران و طراحان دکوراسیون داخلی ساختمان ها برای آنکه محیط درون خانه و یا فضای حیاط و فضای باز محوطه خانه محلی زیبا برای نشستن باشند از مبلمان بتنی استفاده می کنند.

مبلمان بتنی خود را از هنزا بخواهید

اما این تنها حوزه کارکرد مبلمان بتنی نیست. و به ترتیبی که در مقاله “مبلمان بتنی برای فضاهای سبز شهری” مطالعه کردید، متوجه جایگاه خاص این محصول در زمینه مبلمان شهری شدیم. و کسانی که از تصمیم گیران زیباسازی فضاهای شهری هستند در جاهایی که احتیاج به وجود مبلمان وجود دارد، مانند پارک ها یا پیاده رو های بزرگ و یا هر محیطی که حضور نیمکت یا صندلی و امثال آن می تواند جلوه خاصی به فضای شهری بدهد، استفاده از مبلمان بتنی را غنیمت می شمرند.

ممکن است شما هم با توجهی که در گردش های روزانه خود در فضاهای و محیط های شهری انجام می دهید با این محصول مواجه شده باشید و یا از زیبایی و راحتی آن بهره مند شده باشید. برای آنکه نمونه های بیشتری از این محصول را ببینید به صفحه محصولات هنزا مراجعه کنید. همچنین متخصصان هنزا آماده اند در این زمینه شما را راهنمایی کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *