بتن اکسپوز همواره چشم نواز است” زیرا که می تواند در طرح هایی طراحی و ساخته شود که نوآورانه و خلاقانه باشند و بتوانند پاسخگوی سلیقه های گوناگون باشند و به این ترتیب هر مشتری بتواند آن نمای بتن اکسپوزی را درخواست کند و سفارش دهد که متناسب با سلیقه خودش باشد و همچنین با کاربری ساختمان نیز تناسب داشته باشد.

چرا که همانطور که می دانید بتن اکسپوز به دلیل رنگ خاصی که دارد و همچنین سطح یکدست و یکنواختی که دارد، مشتریان خاص خود را می طلبد. این محصول جلوه ای مدرن و صنعتی به ساختمان می بخشد و به جهت بافت سردی که دارد حس سادگی و مینیمال را به بینندگان و اشخاصی که با آن در تماس هستند منتقل می کند.

تولید بتن اکسپوز در طیف رنگی مختلف

البته این به معنای آن نیست که هر کس بخواهد از پنل های بتن اکسپوز استفاده کند لزوما باید رنگ خاصی که این محصول دارد را استفاده کند، بلکه به چند روش می توان سردی و یکنواختی بتن اکسپوز برطرف کرد. یک روش این است که پنل های بتن اکسپوز را در کنار سایر عناصری قرار دهیم که دارای رنگ هایی گرم هستند و یا جنس آن ها به گونه ای است که محیطی گرم را فراهم می کنند. مثلا ترکیب بتن اکسپوز با آجر دکوراتیو در نمای داخلی یک ساختمان می تواند محیطی خاص و جلوه ای ویژه را در اختیار شما قرار دهد.

یکی دیگر از راهکارهای خنثی سازی سردی بتن اکسپوز این است که از پنل هایی استفاده کنیم که از پیش در کارخانه به رنگ دلخواه ما رنگ آمیزی شده باشد و یا اینکه با توجه به قابلیت بتن اکسپوز می توانیم پس از نصب در محل آن ها را در محل نصب با رنگی که مد نظر داریم، رنگ آمیزی نماییم. و اطمینان داشته باشیم که این محصول می توان رنگ را ثابت و پایدار نگه دارد. در مقاله “ثبات رنگ بتن اکسپوز با رنگدانه های غیر ارگانیک” در این رابطه بیشتر صحبت کردیم.

اما با این وجود بسیاری از مشتریان که می خواهند طرحی مدرن را برای نمای ساختمان خود داشته باشند خواستار آن هستند که از رنگ اصلی پنل های بتن اکسپوز استفاده کنند. البته وجه داشته باشید که رنگ اصلی بتن یکسان نیست و می تواند طیف مختلفی داشته باشد که همین مساله دست شما را برای انتخاب باز می گذارد.

هنزا به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در طراحی و تولید بتن اکسپوز که اولین شرکتی در کشور است که توانسته این محصول را در مقیاس وسیع برای نمای بناهای عظیم و بلندمرتبه به کار گیرد. در تولید این محصول می تواند طبق سفارش مشتریان و با توجه به صلاحدید طراحان و معماران پنل های بتن اکسپوز را در سه طیف کم رنگ، متوسط و پر رنگ تولید کند تا به این ترتیب بتواند نیازهای مختلف بازار را تامین کند.

شما نیز می توانید نسبت به فضا و محیط اجرای پروژه خود و همچنین با توجه به استفاده از بتن اکسپوز در نمای داخلی و نمای بیرونی و هماهنگی آن با سایر عناصر موجود در محیط هر یک از رنگ های فوق را انتخاب کنید.

برای آنکه از انتخاب خود اطمینان حاصل کنید، بهتر است که با کارشناسان و متخصصان ما در هنزا تماس بگیرید و همچنین می توانید نمونه های استفاده شده پنل های بتن اکسپوز را در صفحه بتن اکسپوز هنزا مشاهده نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *