اگر می خواهید نمایی زیبا داشته باشید که استانداردهای زیبایی شناختی روز دنیا را داشته باشد به علاوه آنکه دارای دوام و مقاومت مطلوب باشد، بهتر است ایران GFRC / ایران GRC را مد نظر داشته باشید. به طوری که این محصول علاوه بر آنچه بیان شد به دلایل خصوصیاتی که الیاف شیشه توانسته به پنل های ایران GFRC / ایران GRC اضافه کند دارای وزن پایین می باشد.

و همانطور که در مقاله “وزن کمتر نما با ایران GFRC/ ایران GRC” نیز بیان کردیم وقتی سنگینی کمتری از طرف پنل های نمای ایران GFRC / ایران GRC بر ساختمان وارد شد، ستون های و حامل های بار ساختمان نیروی کمتری را متحمل می شوند. که این مطلب باعث می شود ساختمان دیرتر دچار فرسودگی شود. و همچنین نمای ایران GFRC / ایران GRC ساختمان، در برابر نیروهای بیرونی مستحکم تر خواهد بود.

ایران GFRC / ایران GFRC، نمایی خاطره انگیز

همین مساله باعث گردید که در نوشته “ایران GFRC / ایران GRC باعث مقاومت بیشتر ساختمان می شود” گفته شود که این پنل های بتنی می تواند توسط الیافی که در ترکیب آن وجود دارد نیروهای وارده را در کل حجم بتن توزیع کرده و به این ترتیب هم به راحتی نیروها را خنثی می کنند و هم اینکه مانع از ایجاد یا گسترش ترک ها در سطح ایران GFRC / ایران GRC می گردند که یکی از معضلات همیشگی کار کردن با بتن ها می باشد.

البته نباید این را فراموش کرد که یک سازنده ساختمان با توجه به نیاز مالکان و صاحبان کار، همواره در صدد این است که با سرعت بیشتری پروژه را به پایان برساند تا از هزینه های احتمالی وارده بر سازندگان جلوگیری به عمل آید و همچنین زودتر ساختمان به بهره برداری رسیده و بتواند در اختیار اهداف مالکان قرار بگیرد. که از این جهت چنانچه در “افزایش سرعت کار با پنل های پیش ساخته ایران GFRC / ایران GRC” بیان گردید، این بتن الیافی در اولویت قرار دارد.

شما هم می توانید با مراجعه به صفحه ایران GFRC / ایران GFRC هنزا نمونه های اجرایی این محصول را مشاهده نمایید و یا اینکه با کارشناسان ما در این زمینه در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *