زمانی که کارکرد بتن در ساختمان افزایش یافت صنعتگرانی که در زمینه ساخت و ساز فعالیت می کردند به این فکر افتادند که آیا می توان با تغییراتی در اجزای سازنده بتن آن را تقویت کرد و کارآیی آن را گسترش داد. همین فکر در واقع نقطه شروع ساخت بتن الیافی است. که به ساخت ایران GFRC / ایران GRC ختم شد.

ریشه ساخت ایران GFRC / ایران GRC این بود که افرادی که در صنعت ساختمان فعالیت می کردند با توجه به تاریخچه استفاده از مصالح ساختمانی سنتی که در واقع خشت های کاهگلی می باشد به این نتیجه رسیدند که وجود الیاف در بتن می تواند باعث ارتقای مقاومت و پایداری آن شود و همین مساله جرقه ای برای رفتن به سمت ایران GFRC / ایران GRC شد.

در مرحله اختلاط و ترکیب اجزای بتن، برای آنکه ایران GFRC / ایران GRC تولید شود، الیاف شیشه را با بتن ترکیب می کنند تا بتوانند به مزایایی که بیان شد دست پیدا کنند. به همین جهت استفاده از ایران GFRC / ایران GRC روز به روز گسترش بیشتری پیدا کرده است و مالکان ساختمان برای نمای ساختمان خود از آن بهره می برند.

وزن کمتر نما با ایران GFRC/ ایران GRC

مساله عمده درباره کاربرد ایران GFRC / ایران GRC این است که آن را تومار استفاده نمی کنند بلکه به دلیل آنکه می تواند برای زیبایی های طراحی مخصوص خود به عنوان پوشش پوسته خارجی ساختمان به کار رود. به همین دلیل است که می بینیم برای آنکه به نمای بیرونی، دیوارهای داخلی، یتون ها و سایر اجزای ساختمان جنبه هنری و زیبایی بخشید، از ایران GFRC / ایران GRC استفاده می شود.

علاوه بر آن ایران GFRC / ایران GRC نسبت به بتن معمولی دارای امتیازات بسیار بالایی است که به برکت وجود الیاف شیشه در این ترکیب به دست آمده است. یکی از مهم ترین این مزایا این است که ایران GFRC / ایران GRC به صورت پنل های پیش ساخته تولید شده و آماده به نصب در ساختمان می گردد.

اینکه بتن ایران GFRC / ایران GRC به صورت پنل پیش ساخته تولید شود دارای مزایای بسیاری است از جمله اینکه به راحتی می تواند نصب و اجرا گردد. در ضمن دست معماران در طراحی و ایجاد نقش و رنگ های مختلف باز است. جابجایی و نصب راحت، تعمیر و ترمیم ساده از مزایای پنلی بودن بتن ایران GFRC / ایران GRC می باشد.

علاوه بر آن بتن های ایران GFRC / ایران GRC نسبت به بتن معمولی به دلیل وجود الیاف شیشه دارای وزن سبکتری است که همه این موارد باعث می شود که به راحتی بتوان این پنل ها را نصب کرد و یکی از فاکتورهای اصلی و با اهمیت در ساخت یک سازه که همان سرعت است را واقعیت بخشد که در این رابطه در نوشته “افزایش سرعت کار با پنل های پیش ساخته ایران GFRC / ایران GRC” بیشتر صحبت کردیم.

همین مساله باعث شده که نمایی که با مصالح ایران GFRC / ایران GRC تولید گردد نسبت به سایر انواع نمای ساختمان دارای وزن کمتری باشد. که وزن کمتر علاوه بر سرعت در اجرا می تواند عامل موثری در جلوگیری از تخریب نمای ساختمان باشد. همچنین وزن کمتری به حامل های ساختمان منتقل می شود.

در ادامه پیشنهاد می کنیم برای آنکه بتوانید نمایی زیبا با استفاده از پنل های ایران GFRC / ایران GRC داشته باشید با کارنسان ما در هنزا تماس بگیرید و همچنین با مشاهده صفحه ایران GFRC / ایران GRC هنزا می توانید ایده هایی زیبا در رابطه با این محصول فرا بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *