همانطور که می دانید شرکت گام آبی فردا تولید کننده محصولات ساختمانی هنزا می باشد که در صفحه محصولات هنزا می توانید با این مصالح ساختمانی آشنا شوید. به علاوه یکی از مواردی که همواره مورد توجه کارشناسان هنزا می باشد آشنایی هر چه بیشتر مشتریان و دست اندکاران طراحی و ساخت و ساز ساختمان ها با محصولات هنزا و همچنین سایر مصالح ساختمانی می باشد. تا سازندگان و معماران از روی اگاهی و آشنایی دست به انتخاب محصول مورد نظر خود بزنند. در این نوشته کارشناسان هنزا قصد معرفی و ارائه توضیحات درباره برخی خصوصیات آجر رسی را دارند.

در ابتدا باید گفت که آجر رسی در وهله اول برای آب و هوای گرمسیری همچون کشور ما بسیار مناسب است. همچنین به گفته متخصصان هنزا این محصول به دلیل مقاومت و کاربری بالا یکی از قدیمی ترین مصالح ساختمانی به حساب می آید. اما چنانچه در مقاله “دغدغه های محیط زیستی در تولید مصالح ساختمانی” نیز بازگو شد، چیزی که مهم تر است این است که آجر از جمله سالم ترین و منطبق ترین مصالح ساختمانی با طبیعت می باشد. استخراج رس کمترین آسیب را برای محیط زیست خواهد داشت. به علاوه این محصول به بیان کارشناسان هنزا قابل بازیافت می باشد. همانطور که محصولات هنزا نیز دارای این قابلیت هستند.

تولید آجر رسی

به دلیل نیاز به افزایش خانه در آینده، ما همچنین باید در قبال اثرات محیط ریستی و آلودگی که استفاده از مصالح ساختمانی می تواند به همراه داشته باشد، مسئول باشیم. به همین دلیل محققان هنزا همواره در پی یافتن مواد اولیه ای برای تولید مصالح ساختمانی هنزا می باشند که کمترین مضرات را برای طبیعت در پی داشته باشد. و انتخاب آجر رسی نیز از جمله گزینش هایی است که به ما در رسیدن به هدف خود که همراهی و همسازی با محیط زیست است، کمک می کند.

برای آنکه بهترین انتخاب را در زمینه گزینش مصالح ساختمانی مورد استفاده جهت ساخت ساختمان خود داشته باشید، که هم از لحاظ بنیه و قوام دارای استحکام کافی باشد و هم دارای جلوه دلخواه شما باشد، می توانید با کارشناسان و متخصصان محصولات ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *