مبلمان بتنی که با علت شهرت آن در نوشته “دلایل محبوبیت مبلمان بتنی” آشنا شدیم، دارای جلوه ای ساده و در عین حال کلاسیک است. با این وجود می بینیم که این محصول در فضاهای کاری و خانه های دارای طراحی های مدرن نیز راه پیدا کرده است. و این استفاده هم در فضاهای درونی و داخلی ساختانی است و هم در فضاهای بیرونی.

برای کاربردهای بیرونی مبلمان بتنی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. استفاده در مسیرهای عبور وسیله نقلیه در حیاط خانه های (driveways)
  2. استفاده در پیاده روها
  3. استفاده به عنوان مبلمان پاسیو

ابن موارد بتن را توانسته به بخشی از دکوراسیون زندگی ما تبدیل کند. علاوه بر آن کارکردهای گسترده مبلمان بتنی در محیط داخلی را می توانید در صفحه مبلمان بتنی هنزا دنبال کنید و از این طریق با ایده ها و طراحی های جالب و جدید متخصصان ما در استفاده از این محصول آشنا شوید.

کاربرد مبلمان بتنی به عنوان میز غذاخوری

استفاده از این محصول به خصوص در زمانی که فصول سرد رو به اتمام است و بهار آغاز می شود، رونق بیشتری دارد، زیرا جلوه سرد آن می تواند جبران کننده افزایش درجه حرارت باشد. بنابراین می تواند مقداری از لحاظ ذهنی تاثیر مثبتی در مقابله با گرما داشته باشد. مبلمان بتنی از برخی از اجزای ساده ساخته شده است که شامل موارد زیر است:

  1. ریزدانه ها شامل شن و ماسه
  2. سیمان
  3. آب؛ جهت مخلوط کردن اجزا با هم

وقتی این اجزا با هم ترکیب می شوند، می توانند یک احساس متمایز و صنعتی را به هر اتاقی ببخشند. از جمله:

مبلمان بتنی در اتاق پذیرایی

در تصویر زیر می توانید یک میز ناهارخوری ساخته شده از بتن را مشاهده نمایید که یکی از نمونه های فوق العاده مبلمان بتنی است. این محصول یک افزودنی به اتاق پذیرایی محسوب می شود که هم برای محوطه داخلی اتاق ها مناسب است و هم در صورت نیاز می توانید آن را جابجا کرده و به محوطه بیرونی منتقل کنید و از آن به عنوان یک میز پذیرایی در قسمت بیرونی ساختان استفاده نمایید. در مقاله “تاثیر مبلمان بتنی در اتاق پذیرایی” می توانید ایده های بیشتری را در این راستا بیابید.

مبلمان بتنی در اتاق پذیرایی

این محصول به مرکز اتاق یک احساس و اثر واقعی و مدرن می بخشد. با توجه به اینکه در اطراف آن قابلیت افزودن شش صندلی وجود دارد و همچنین با داشتن پایه هایی از جنس فولاد ضد زنگ، این محصول یک بیان صنعتی و همچنین زیبا را به اتاق شما اضافه می کند.

استفاده از این متریال، اتاق پذیرایی را خنک و صیقلی نگه داشته، در حالیکه می توانید از یک وعده غذایی خوشمزه با خانواده و دوستان لذت ببرید. برای سفارش این محصول در طرح ها و همچنین رنگ های متنوع می توانید با کارشناسان و مشاوران ما در هنزا ارتباط برقرار نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *