چند نکته در باره بررسی هر مصالح ساختمانی حائز اهمیت است، که سازندگان و مهماران و طراحان پیش از تصمیم گیری درباره متریالی که می خواهند برای ساخت قسمت های مختلف یک سازه از آن بهره بگیرند، باید به آن توجه کنند. در مورد جی اف آر سی / جی آر سی ما در چند نوشته به این نکات پرداخته ایم:

  1. روش ساخت؛ اینکه چه روش هایی برای ساخت آن محصول وجود دارد و محصول به دست آمده از کدام روش می تواند با اهداف ساختمانی ما تناسب بیشتری داشته باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این رابطه به مقاله “ساخت جی اف آر سی / جی آر سی با روش اسپری چگونه است؟” مراجعه نمایید.
  2. آیا در صورت خرابی و معیوب شدن به هر دلیدی آن محصول قابلیت تعمیر و بازسازی دارد یا خیر که در این رابطه ما در نوشته “آیا جی اف آر سی / جی آر سی قابل بازسازی است؟” گفتگو کرده ایم.

طیف کاربردهای جی اف آر سی / جی آر سی

کاربری های جی اف آر سی / جی آر سی

حال می خواهیم به چند نمونه از موارد به کارگیری این محصول بپردازیم تا شما خوانندگان گرامی متوجه طیف گسترده کارآیی این محصول گردید.

  1. پنل های ساندویچی: پنل ساندویچی به سازه های سه لایه ای گفته می شود که لایه مرکزی آ« متشکل از یک متریال با چگالی پایین است که دو طرف آن با ورقه های نازک پوشانده شده است. این محصول عمدتا در جاهایی استفاده می شود که نیاز به یک محصول با صلبیت بالا و در عین حال وزن پایین داشته باشیم. کارکرد سازه ای آن مانند تیرهای آی شکل می باشد.پنل های ساندویچی
  2. دکوری: در این جا از جی اف آر سی / جی آر سی به عنوان برش هایی استفاده می شود که به عنوان تزئین بر روی سایر متریال ها قرار می گیرند.
  3. دیوارهای ویژه؛ معمولا در اتاق های بزرگ یکی از دیوارها در موقعیتی خاص قرار گرفته که آن را به گونه ای متفاوت با دیگر دیوارها طراحی می کنند تا جلب توجه نماید و زیبایی خاص خود را به تمام اتاق ببخشد. جی اف آر سی / جی آر سی کاندید خوبی برای طراحی این دیوارها هستند.
  4. میزهای پیشخوان: برای پذیرایی و معمولا در آشپزخانه ها و بارها از میزهای پیشخوان استفاده می شود. که طراحی بدنه آن با جی اف آر سی / جی آر سی جلوه ای بسیار دیدنی به آن می بخشد. امروزه طراحی میزهای پیشخوان مورد توجه قرار گرفته و بخش مهمی از زیبایی فضا را بر عهده گرفته است.
  5. پوشش نمای ساختمان: و در آخر به ساخت نمای ساختمانی با جی اف آر سی / جی آر سی می رسیم که در سال های اخیر توانسته با استقبال وسیعی رو به رو شود و همین امر موجب پیشرفت هایی در زمینه ساخت و طراحی این محصول شده است. نگاهی به صفحه جی اف آر سی / جی آر سی هنزا برای آشنایی با تنوع نمونه های نمای ساخته شده با این محصول خالی از لطف نیست.

علاوه بر موارد ذکر شده می توانید به مقاله “کاربردهای معمول جی اف آر سی / جی آر سی چیست؟” مراجعه کنید. که می تواند مکمل مواردی باشد که ما در این نوشته به آن ها اشاره نمودیم. همچنین تماس با متخصصان و کارشناسان ما در هنزا در این رابطه می تواند شما را در کسب اطلاعات تکمیلی درباره جی اف آر سی / جی آر سی یاری نماید. [button link=”https://henza.net/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a7/”] تماس با ما[/button]

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *