[box] در تصویر زیر شما می توانید ببینید که از چندین پنل و قطعه کوچک تر از سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی استفاده شده است. ولی به دلیل آنکه این قطعات در رنگی کاملا یکدست در کنار هم چسبیده شده اند و بین هر مجموعه ای از آن با مجموعه دیگر فاصله ای در نظر گرفته شده است، به این ترتیب جوری نمایش داده می شود که گویی از قطعات بزرگ سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی در ساخت این کفپوش استفاده شده است.[/box]

در بحث از سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی لازم است که دو حوزه از هم تفکیک شود تا با اتفکیک این دو حوزه از هم بتوانیم نگاه جامع تری به این محصول داشته باشیم که منجر به آن می شود که آشنایی ما با آن یک آشنایی جامع تر باشد که هنگام استفاده و به کارگیری آن کمک بهتری به ما می کند. این دو حوزه عبارتند از:

  1. محل های کاربرد سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی. که برای این منظور می توانید به نوشته “کفپوش ها” مراجعه کنید. که در آن موارد و قسمت های مختلفی از سازه های شهری و خانگی که در آن ها از این محصول استفاده می شود شرح داده شده است.
  2. روش اجرایی سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی. این روش به خلاقیت طراحان و سلیقه مالکان و انعطاف پذیری متریال مورد استفاده بستگی دارد. به عنوان مثال در نوشته “آیا می توان سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی با رنگ های مختلف را میکس کرد؟” دیدیم که ترکیب کردن پنل هایی از این محصول با رنگ های متفاوت چگونه می تواند به زیبایی هر چه تمام تر آن کمک کند.

ارائه تصویری خیالی از سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی

ارائه جلوه سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی بزرگ با استفاده از قطعات کوچک آن

در تصویری که در بخش بالای نوشته ارائه شده شما می توانید ببینید که از چندین پنل و قطعه کوچک تر از سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی استفاده شده است. ولی به دلیل آنکه این قطعات در رنگی کاملا یکدست در کنار هم چسبیده شده اند و بین هر مجموعه ای از آن با مجموعه دیگر فاصله ای در نظر گرفته شده است، به این ترتیب جوری نمایش داده می شود که گویی از قطعات بزرگ سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی در ساخت این کفپوش استفاده شده است.

دلیل این امر آن است که استفاده از قطعات بزرگ سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی معمولا جلوه ای زیباتر دارد و بیشتر مورد پسند استفاده کنندگان از این محصول است. هر چند شما از نگاه نزدیک متوجه خواهید شد که این قطعات بزرگ سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی در واقع خود ترکیب و مجموعه ای هستند که از به هم پیوستن قعات کوچک طبق نظمی مشخص به هم ساخته شده اند.

اما انچه اهمیت دارد این است که از نگاهی فراتر و دورتر همچنان ای قطعات به صورت قطعات بزرگ تر یکدست و یکپارچه جلوه نمایی می کند. در تصویر بالا قطعات کوچک این محصول به هم پیوسته قطعاتی به شکل مستطیل هستند ولی به گونه ای به هم متصل شده اند که مجموع آن ها یک شکل مربعی را از سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی پدید آورده است.

البته از این شیوه ترکیبی برای مناطقی دیگر نیز می توان استفاده نمود. برای ان کاربهتر است خود را از مشورت طراحان محروم ننمایید. طراحان و مشاوران ما در هنزا همواره آماده ارائه بهترین پیشنهادها برای ایجاد طراحی های خلاقانه در به کارگیری سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی و همچنین دیگر سازه های ساختمانی هستند. بنابراین از فرصت ارتباط با طراحان ما دریغ نفرمایید.[button link=”https://henza.net/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a7/”] ارتباط با ما[/button]

علاوه بر آن شما قادر هستید برای آنکه ایده های بیشتری در این زمینه به دست آورید به صفحه سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی هنزا مراجعه نمایید.[button link=”https://henza.net/%d8%b3%d9%86%da%af-%d9%81%d8%b1%d8%b4/”] سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی هنزا[/button]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *