نگاه ما به مبلمان بتنی صرفا نباید نگاهی محدود به کاربرد آن به عنوان وسیله ای جهت استفاده های محدود باشد. بلکه کاربردهای آن می توان به نسبت بسیار گسترده تر باشد. به عنوان مثال در “مبلمان بتنی چه ارتباطی با صنعت گردشگری دارد؟” گفته شد که وقتی شما بتوانید نمونه های زیبا از این محصول را در سطح شهر مستقر کنید به منبعی برای جذب توریست ها نیز بدل می شود.

کاربردی متفاوت از مبلمان بتنی

در مقاله “مبلمان بتنی با طرح ترک (Crackle Table)” یک نمونه از این محصول را مشاهده کردیم که طرح سطحی آن به گونه ای بود که مشابه آن بود که ترک ها ریزی در سرتاسر آن گسترده است. اما در این نوشته قصد داریم نمونه ای دیگر را معرفی کنیم که نیمکت غذلخوری است. که تصویر آن را مشاهده می نمایید.

این نیمکت غذاخوری که عضوی از مبلمان بتنی است دارای جلوه ای محلی و روستایی است که جلوه آن همانند یک تخته چوبی است. این نیمکت دارای دو خصوصیت است.

نیمکت غذاخوری نمونه ای مدرن از مبلمان بتنی

  1. سرتاسر از بتن ساخته شده است و در ساخت آن ترکیبی از متریال دیگر به کار گرفته نشده است.
  2. بر روی آن طوری رنگ آنیزی شده است که جلوه ای مانند یک تخته چوب داشته باشد.

رنگ طبیعی سیمان که در ساخت این مبلمان بتنی مورد استفاده قرار گرفته استیک منظره زیبایی جهت مشاهده فراهم کرده است. بنابراین به عنوان یک افزودنی برای فضای نشیمن و غذاخوری در قسمت بیرونی خانه مانند پاسیو، گزینه ای کامل و عالی است. برای نمونه می توانید به تصاویری در صفحه مبلمان بتنی هنزا مراجعه کنید تا تصاویر بیشتری در این رابطه را ببینید. [button link=”https://henza.net/category/articles/”] محصولات هنزا[/button]

البته این به معنای آن نیست که استفاده از نیمکت غذاخوری مختص به فضای بیرونی است. بلکه حتی در فضای داخلی ساختمان می تواند در ترکیب با سایر عناصر مبلمان بتنی جلوه ای بسیار زیبا داشته باشد. ما سعی می کنیم در راستای معرفی سازی این محصول در مقالات آینده به نمونه های جدیدتری بپردازیم که آشنایی با هریک از آن ها می تواند به شما ایده ای جدید برای استفاده و به کارگیری آن ها ارائه دهد. همچنین بهتر است پیش از انتخاب نمونه مورد نظرتان برای آنکه تناسب لازم با دیگر محصولات مورد استفاده شما رعایت گردد با مشاوران ما در هنزا تماس بگیرید. [button link=”https://henza.net/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a7/”] ارتباط با ما[/button]

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *