بتن اکسپوز دارای ظرفیت ها و قابلیت های گسترده است است که باعث شده بتواند جایگاه خود ر به عنوان یک متریال پوشش دهنده نمای ساختمان ها و همچنین کفپوش ها مستحکم سازد. از جنبه طراحی و هنری نیز کارهای زیادی بر روی آن صورت گرفته است که می توانید بخشی از آن را در مقاله “بتن اکسپوز به عنوان مکمل طراحی” دنبال نمایید. همچنین نمونه های اجرایی این محصول در صفحه بتن اکسپوز هنزا در معرض دید شما قرار خواهند داشت.

طول عمر بالای بتن اکسپوز

سه نکته در این رابطه قابل ذکر است که به آن خواهیم پرداخت:

  1. یک دلیل دوام این محصول آن است که روند و فرآیند تزئینی با به کار گیری بتن اکسپوز از یکپارچگی ساختاری برخوردار است و همین امر موجب ماندگاری و محکم بودن آن شده است. به دلیل قدرتی که اجزای بتن به این محصول می بخشد، از پایداری بالایی برخوردار است.ماندگاری و دوام از مشخصات بتن اکسپوز است
  2. این یکپارچگی سبب شده است که بتن اکسپوز تمام شده یک چهره طبیعی داشته باشد که توانایی ایستادگی در برابر بارهای وارده و ترافیک و وسایل نقلیه را داشته باشد و علاوه بر این توانایی از ظاهری زیبا و چشمگیر نیز برخوردار است که باعث شده بسیاری از محوطه های مربوط به سازه های شیک و لوکس به سمت استفاده از بتن اکسپوز روی بیاورند.
  3. ماندگاری بالای بتن نما تنها مربوط به مقاومت آن در برابر بارهای سنگین یا رفت و آمد زیاد نیست. بلکه این مقاومت شامل پایداری در برابر شرایط آب و هوایی و یا شرایط غیر آب و هوایی که می تواند آسیب به مصالح ساختمانی برساند نیز می شود. بنابراین سطح یا نمایی که با بتن نما پوشانده شده دچار تغییر فرم و صدمه دیدن در سطح نخواهد شد.

برای آشنایی با مزایای سطوح ساخته شده با این متریال می توانید به مقاله “5 دلیل که چرا بتن اکسپوز یک انتخاب عالی است” نیز مراجعه نمایید. همچنین می توانید با مشورت با متخصصان و کارشناسان ما در هنزا انتخاب خود را به نحو احسن انجام دهید.[button link=”https://henza.net/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a7/”] ارتباط با کارشناسان هنزا[/button]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *