با توجه به آنکه دست طراحان در طراحی با بتن باز است، امروزه محصولات بسیار زیادی را به عنوان مبلمان بتنی مشاهده می کنیم که روز به روز بر تنوع و گستردگی کاربری و زیبایی آن ها افزوده می شود. از جمل این موارد را می توانید در نوشته “مبلمان بتنی و ساخت نیمکت بتنی” مشاهده نمایید. در این نوشته به معرفی دو مبلمان بتنی مدرن خواهیم پرداخت.

1. کف آتشدان بتنی (Concrete Hearth)

این محصول بتنی در واقع یک سطحی است که به عنوان کف آتشدان مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول باعث شده که به یک محیط رمانتیک و زیبا جلوه ای عالی و کامل بخشیده شود. همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید، رنگ خاکستری جلا داده شده این محصول یک منظره بدیع و نفیس را به اتاق اضافه کرده است که به خوبی با دکوراسیون محیط اطراف ممزوج شده است و ترکیب نهایی آن خارق العاده می باشد.

کف آتشدان بتنی (Concrete Hearth)

این مبلمان بتنی فضایی دنج و دلنشین را برای به سر بردن شب های زمستانی برای اهالی خانواده فراهم می آورد. چرا که مبلمان بتنی در این کاربردش گرمابخش و صمیمیت بخش به طراحی فضای داخلی خانه می باشد. اگر شما نیز مایل به استفاده از این محصول برای فضای داخلی خانه خود هستید می توانید سفارش خود را با کارشناسان و تکنسین های ما در هنزا در میان بگذارید تا در اسرع وقت بتوانند بهترین نمونه های متناسب با فضای مورد نظر شما را طراحی کرده و بسازند.[button link=”https://henza.net/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a7/”] تماس با ما[/button]

2. مبلمان بتنی به عنوان میز کوچک کنار تخت (Small Bedside Table)

معمولا در کنار تخت ها برای قرار دادن نوشیدنی یک میز کوچک در نظر گرفته می شود. چه بهتر است که از مبلمان بتنی برای این منظور استفاده نمایید. میز قهوه خوری کوچکی که در تصویر مشاهده ی کنید، در واقع همان مبلمان بتنی ای است که ما به شما برای استفاده در این راستا پیشنهاد می کنیم.

مبلمان بتنی به عنوان میز کوچک کنار تخت

این مبلمان بتنی یک افزودنی بسیار زیبا است و تغییر بزرگ و جذابی را به این وسیله می توانید در اتاق خواب خود ایجاد کنید. این میز کوچک در واقع یک کلاس لطیف و ظریف را به اتاق می بخشد که مطمئنا احساسی آنتیک را به فضای اتاق می بخشد. اگر در ترکیب با دیگر عناصر بتنی قرار گیرد می تواند جلوه بخشی کامل تری داشته باشد. مثلا اگر شما در کنار آن از یک میز آرایش بتنی نیز در اتاق خواب خود استفاده کنید، ترکیب این دو مبلمان بتنی با هم می تواند تسلط یک احساس مدرن و مینیمال را بر اتاق شما حکمفرما نماید.

از این میز کوچک شما می توانید برای اتاق خواب کودک نیز استفاده کنید. بدون آنکه نگران افتادن آن باشید. چرا که به دلیل وزن زیاد کاملا مستحکم سر جای خود قرار خواهد گرفت. همچنین برای اتاق خواب که فضاس سنتی تری نیز داشته باشد، استفاده از این نوع مبلمان بتنی توصیه می شود ولی باید بتوانید آن را در ترکیب مناسبی با سایر اجزاء دکوراسیون داخلی به کار ببرید.

برای دریافت ایده های جذاب می توانید به صفحه “طراحی مبلمان بتنی” نیز مراجعه نمایید. علاوه بر آن نمونه های دیدنی این محصول را شما می توانید در صفحه مبلمان بتنی هنزا دنبال نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *