درست است که در نوشته “بتن اکسپوز در سرویس بهداشتی، آشپزخانه و اتاق نشیمن” درباره کاربرد این محصول در ساخت نمای دیوارهای بیرونی ساختمان و همچنین نمای اتاق ها و آشپزخانه صحبت شد ولی باید دقت کنید، که این تنها کاربرد این متریال نیست، بلکه می توان از آن در کاربرد های دکوراتیو و وسایل تزئینی و لوازم جانبی نیز بهره برد که در این نوشته بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

  1. مزیت استفاده از بتن نما در ساخت اکسسوری
  2. بتن اکسپوز در پاسیو، باغچه و استخر

مزیت استفاده از بتن اکسپوز در ساخت اکسسوری

استفاده از اکسسوری های ساخته شده از این مصالح ساختمانی می تواند مزایای زیر را برای شما در پی داشته باشد:

ساخت اکسسوری و لوازم جانبی با بتن اکسپوز

  1. باعث می شود که شما بتوانید یک طرح مخصوص به خود را برای این لوازم داشته باشید که غیر تکراری و اصیل باشد.

  2. علاوه بر زیبایی این محصول از لحاظ کاربردی نیز به شما کمک می کند که با استندها یا ظروف بتنی بتوانید لوازم خود را از پخش و پلا بودن فارغ کرده و نظمی ویژه به آن ها ببخشید.

استفاده از این محصول می تواند توجه هر مخاطبی را به خود جذب کند. شما می توانید جهت بهره مندی از ایده های طراحی این محصول به صفحه بتن اکسپوز هنزا مراجعه نمایید.

بتن اکسپوز در پاسیو، باغچه و استخر

شما می توانید از نمای بتنی در ساخت هر کدام از بخش های ساختمانی استفاده نمایید. مثلا در باغچه یا استخر و پاسیوی خانه خود می توانید در قسمت های زیر از این متریال بهره مند گردید:

  1. ساخت سکوهای استخر توسط بتن اکسپوز

  2. طراحی و ساخت گلدان های بلند توسط این محصول

  3. ساخت پله ها و همچنین دیوارهای حائل

برای آشنایی با آپشن های مختلفی که در طراحی با این محصول در اختیار دارید، می توانید به صفحه “ایده ها و تصاویر بتن اکسپوز در پاسیو” نیز مراجعه نمایید. اگر مطالعه این مطالب توانسته تصمیم شما در استفاده از این متریال را قطعی سازد، جهت بهره مندی از آن می توانید با کارشناسان و متخصصان ما در هنزا مراجعه نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *