طبق مقاله “جی اف آر سی / جی آر سی به چه میکسری نیاز دارد؟” دیدیم که برای آنکه احزای اولیه و مواد تشکیل دهنده این محصول در مرحله اختلاط با هم ترکیب شوند، می توان از میکسرهای مختلفی استفاده کرد که انتخاب این میکسرها وابسته به کاربرد محصول و هزینه های مصرفی آن است. اما این نوشته را اختصاص به موضوعات زیر خواهیم داد:

  1. استفاده از رنگ یکپارچه در تولید GFRC / GRC
  2. ساخت پیشخوان با GFRC / GRC بدون روکش

استفاده از رنگ یکپارچه در تولید GFRC / GRC

برای پوشش سطح رویی پیشخوان ها معمولا از یک روکش سطحی استفاده می شود که دارای رنگی یکپارچه است. به همین دلیل انتخاب جی اف آر سی / جی آر سی انتخابی اساسی برای این محصول است. البته گاهی می توان برای ساخت  سطح پیشخوان ها از بتن الیافی با رنگ اسیدی استفاده کرد ولی معمولا استفاده از رنگ یکپارچه در موارد زیر مشتریان بیشتری دارد:

  1. ساخت سطح پیشخوان ها (countertop) توسط GFRC / GRC

  2. ساخت سازه اطراف شومینه ها توسط جی اف آر سی / جی آر سی

متخصصان ما در هنزا در تولید سطوح پیشخوان معمولا این محصول را با براقیت بالا تولید کرده و جلا می دهند، هر چند تنوع مورد نظر مشتری قابل ارائه است و شما می توانید برای آشنا شدن با بخشی از این تنوع به صفحه جی اف آر سی / جی آر سی هنزا مراجعه نمایید.

ساخت پیشخوان با GFRC / GRC بدون روکش

هرچند اگر سطح پیشخوان ساخته شده توسط جی اف آر سی / جی آر سی را بدون روکش پولیش کنیم، باعث نمایان شدن الیاف شیشه به کار رفته در محصول می شود، ولی برخی از سازندگان و طراحان مایل به نمایش گذاشتن فایبرگلاس در سطح محصول هستند. برای محو شدن اثر الیاف دو شیوه را می توان به کمک گرفت:

 

  1. سیاه قلم کردن سطح توسط اسید

  2. شستن سطح جی اف آر سی / جی آر سی با اسید

برای آشنایی با این شیوه ها می توانید به مقاله “اسید شویی سطح پیشخوان بتنی” مراجعه نمایید. همجنین پیشنهاد می گردد که برای استفاده از انواع روش های موجود با کارشناسان و متخصصان ما در هنزا ارتباط برقرار نمایید.

[button link=”https://henza.net/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a7/”] تماس با ما[/button]

4 دیدگاه

  • سلام
    لطفا توضیحاتی در مورد فروش جی ار سی یا جی اف آر سی و تولید grc در ایران ارائه دهید .
    همچنین در مورد تولید بتن اکسپوز درپوش در پروژه های راهسازی راخنمایی بفرمایید
    ممنون از عکس ها مقالات بتن اکسپوز هنزا

    • درود برشما
      به طور کلی محصولات جی ار سی به صورت سفارشی بر اساس طرح مشتری تولید میگردد ، البته بعضی از طرح های اماده نیز در مجموعه هنزا به صورت پیش تولید طراحی و به فروش میرسد
      محصول بتن اکسپوز کمی متفاوت تر از جی اف ار سی میباشد اکثر مدل های انها موجود و اماده ارائه در حجم های زیاد میباشد ولی درپوش های راهسازی که این شرکت مفتخر بوده در اتوبان چالوس حجم قابل توجه ای از ان را تولید و اجرا نماید به صورت سفارشی میباشد
      خوشحال میشویم چنانچه سوالی برایتان باقی مانده با مشاوران ما در مجموعه هنزا در ارتباط باشید

  • بزرگترین پانل بتن اکسپوز تولیدی شما چه سایزی هست ممنون میشم راهنمایی بفرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *