وقتی که استفاده از بتن از جایگاه سنتی و اختصاصی خود فراتر رفت، توانست پای خود را به عرصه های گوناگون ساخت و ساز باز کند. از جمله آن ها ساخت انواع مبلمان توسط این محصول بود که در نوشته “کاربرد مبلمان بتنی به عنوان میز غذاخوری” با یکی از موارد کاربرد آن آشنا شدیم. در این نوشته قصد داریم کمی جلوتر رفته و با دیگر انواع استفاده های این سازه آشنا شویم.

مبلمان بتنی در اتاق نشیمن (Living Room)

شما می توانید به انواع مبلمان بتنی هنزا دسترسی داشته باشید که قطعات بتنی را برای کاربردهای مختلف در اتاق نشیمن ارائه می دهد. دسته بندی های مختلفی که می توانید در اتاق نشیمن خود از این محصول داشته باشید، عبارتند از:

  1. میزهای قهوه خوری
  2. چهارپایه عسلی
  3. گلدان های بتنی
  4. میزهای کناری

دکوراسیون اتاق نشیمن با مبلمان بتنی

هر یک از موارد بالا را شما می توانید به عنوان مبلمان بتنی مورد نظر خود در اتاق نشیمن استفاده کنید. در صفحه “ایده هایی برای دکوراسیون اتاق نشیمن با مبلمان بتنی” می توانید با ایده های متنوعی که در استفاده از این محصول در اتاق نشیمن وجود دارد، آشنا شوید.

یکی از نکات برجسته در استفاده از این محصول آن است که شما می توانید بین متریال های مختلف کنتراست برقرار کنید. مثلا اگر همانند تصویر از شیشه به عنوان سطح میز استفاده نمایید، کنتراستی که بین بتن و شیشه برقرار است، بسیار جذاب و دیدنی است که در عین مدرن و شیک بودن، یک جلوه طبیعی نیز به محیط می بخشد. تصور کنید که استفاده از این محصول در مرکز اتاق نشیمن شما، می تواند چه منظره زیبایی را به آن بیفزاید.

یکی از راه های چیدن وسایل دکوری، تزئینی و کوچک خود در اتاق نشیمن استفاده از یک میز زیبای بتنی برای این منظور است. شما می توانید این مبلمان بتنی را در هر جای اتاق نشیمن و به هر شکلی که دلخواهتان است، قرار داده و تنظیم نمایید. به این ترتیب هم از زیبایی این محصول بهره مند می شوید و هم آنکه وسایل دکوری شما بهتر به چشم می آیند. برای به دست آوردن ایده های دیگر در رابطه با دکوراسیون اتاق نشیمن توسط بتن، می توانید به صفحه مبلمان بتنی هنزا مراجعه نمایید.

گلدان مبلمان بتنی

گلدان ها نیز یکی دیگر از گزینه هایی است که می توان برای آن ها از مبلمان بتنی استفاده کرد. این محصول می تواند در ابعاد کوچک یا بزرگ ساخته شود. این کار باعث می شود که شما یک گلدان جالب، ظریف و با کمی طعم بتن در اتاق نشیمن خود داشته باشید. شما نیز در صورت علاقه به استفاده از انواع این مبلمان بتنی می توانید سفارش و طرح مورد نظر خود را با متخصصان و کارشناسان ما در هنزا در میان بگذارید.

[button link=”https://henza.net/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a7/”] تماس با ما[/button]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *