شاید ترکیب مبلمان بتنی در نظر شما ترکیب عجیبی به نظر برسد. دلیل این امر آن است که آشنایی ابتدایی ما با بتن به عنوان محصولی است که کارکرد آن محکم سازی کف ساختمان ها و فندانسیون ها است. اما به تریج کاربردهای دیگری از این محصول ابداع شد تا آنجا که امروزه به عنوان یکی از مصالحی که می توان با آن عناصر زیبایی بخش محیطی را ساخت مورد استفاده قرار می گیرد.

مبلمان بتنی گامی نو در طراحی سازه

از جمله سازه هایی که طراحان در دست اجرا دارند، سازه های مربوط به مبلمان شهری است که در محیط ها و اماکن عمومی از آن ها استفاده می شود. مبلمان بتنی در واقع بخ کمک طراحان آمده تا بتوانند ایده های خلاقانه خود را با محصولی پیاده سازند که می تواند در عین زیبایی و جلوه گری، استحکام و مقاومت بالایی را ارائه دهد. به همین جهت می بینیم که در محوطه های مختلف مبلمان بتنی مورد استفاده قرار می گیرد.

ظرفیت بالای مبلمان بتنی در طراحی و ساخت

  1. یکی از این مکان ها، مکان های تفریحی و فضای سبز است که در نوشته “استفاده از مبلمان بتنی در فضای سبز” درباره تنوع کاربری هایی که می توان از مبلمان بتنی در چنین مکان هایی انتظار داشت، صحبت کردیم.
  2. در فضاهای داخلی ساختان؛ نه تنها به عنوان میز و صندلی و نیمکت، بلکه به عنوان گلدان و سطل زباله و میز آشپرخانه و میز توالت و غیره

در واقع به ترتیبی که در نوشته “دلیل استقبال گسترده از مبلمان بتنی چیست؟” نیز بیان شد، به دلیل آن که بتن دارای ظرفیت بالایی است می توانید کاربرد آن را نا محدود بدانید و در هر بخشی که نیاز به سازه ای دارید که زیاد قصد جایجایی آن را نداشته باشید می توانید از این محصول بهره مند گردید.

برای آشنایی با نمونه های بیشتر و جذاب تر این محصول بهتر است که سری به صفحه مبلمان بتنی هنزا بزنید و جهت سفارش و خرید محصولات می توانید با کارشناسان و متخصصان ما در هنزا تماس حاصل نمایید.[button link=”https://henza.net/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a7/”] ارتباط با ما[/button]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *