[box] توجه به این مسئله ضروری است که جی اف آر سی / جی آر سی محافظ خوبی در برابر حریق نیز می باشد. در صورتی که نمای ساختان آتش بگیرد، این محصول آتش را به فضای داخلی انتقال نمی دهد. بلکه چون نمی سوزد، به عنوان عایقی میان دیوارهای داخلی ساختمان و آتش عمل می کند. در واقع ضریب انتشار حریق آن بسیار پایین و نزدیک به صفر می باشد.[/box]

برای انتخاب یک مصالح ساختمانی ممکن است افراد مختلف، پارامترها و اولویت های متفاوتی را در نظر داشته باشند. اما برخی فاکتورها را می توان به عنوان فاکتورهای مشترک در انتخاب یک محصول در نظر گرفت. در اینجا می خواهیم به برخی از فامتورها در رابطه با جی اف آر سی / جی آر سی بپردازیم که قاعدتا لازم در گزینش هر محصولی برای ساخت و ساز مورد توجه قرار گیرد.

طراحی با جی اف آر سی / جی آر سی

یکی از ویژگی هایی که لازم است مورد ملاحظه قرار گیرد، آن است که مصالح ساختمانی که برای ساخت بخشی از یک ساختمان انتخاب می کنیم، چه قابلیت های طراحی دارد.

  1. آیا می توانیم آن را به اشکال و طرح های مختلف در آوریم؟
  2. آیا می توانیم در رنگ های متنوع و دلخواه آن را به کار بریم؟
  3. آیا می توانیم از آن محصول قطعاتی در اندازه های بزرگ یا سایزهای کوچک داشته باشیم؟

این ها پرسش هایی است که ما سعی کردیم در نوشته “معماری با جی اف آر سی / جی آر سی” مورد ملاحظه قرار داده و نشان دهیم که جی اف آر سی / جی آر سی به خوبی می تواند این تنوع را برای طراحان و سازندگان فراهم آورد. به علاوه برای تعمیر و مرمت آثار باستانی و تاریخ استفاده از جی اف آر سی / جی آر سی بسیار مفید است.

آیا جی اف آر سی / جی آر سی عایق صوتی و حرارتی است؟

شما می توانید در این رابطه مقاله “استفاده از جی اف آر سی / جی آر سی در بازسازی” را مورد مطالعه قرار دهید. همچنین مطالعه نوشته “استفاده از جی اف آر سی / جی آر سی برای نوسازی آثار تاریخی” به شما در این رابطه کمک می کند.

جی اف آر سی / جی آر سی عایق صوتی و حرارتی پر قدرت

  1. این محصول می تواند در حفظ انرژی حراراتی فضای داخلی خانه کمک کند. به این ترتیب شما اتلاف انرژی را از طریق دیوار ساختمان نخواهید داشت. این امر به حفظ ذخیره انرژی و همچنین هزینه کمتر مصرفی برای ساکنان ساختمان کمک می کند.
  2. علاوه بر آن توجه به این مسئله ضروری است که جی اف آر سی / جی آر سی محافظ خوبی در برابر حریق نیز می باشد. در صورتی که نمای ساختان آتش بگیرد، این محصول آتش را به فضای داخلی انتقال نمی دهد. بلکه چون نمی سوزد، به عنوان عایقی میان دیوارهای داخلی ساختمان و آتش عمل می کند. در واقع ضریب انتشار حریق آن بسیار پایین و نزدیک به صفر می باشد.
  1. فرسایش جی اف آر سی / جی آر سی نسبت به عوامل تخریب کننده محیطی نسبت به بتن معمولی پایین تر است و کمتر دچار خوردگی خواهد شد و این امر به دلیل حساسیت کمتر آن می باشد. بنابراین مقاومت بیشتری را از آن انتظار داریم.
  2. با استفاده از این محصول تا حد زیادی از اذیت صداهای آزار دهنده محیط خلاص خواهید شد. چرا که صدا را جذب کرده و از خود عبور نمی دهد و این یعنی فراهم کردن فضایی آرامش بش برای سکنان داخلی ساختمانی که دارای نمای جی اف آر سی / جی آر سی می باشد.

برای آشنایی با دیگر کاربردها و خصوصیات این محصول بهتر است به صفحه جی اف آر سی / جی آر سی هنزا مراجعه نمایید. به علاوه شما می توانید از طریق تماس با کارشناسان هنزا نمای مورد نظر خود را سفارش دهید.[button link=”https://henza.net/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a7/”] ارتباط با ما[/button]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *