[box] استفاده از مبلمان بتنی به عنوان وسایل شهری در پارک ها و فضاهای سبز چند ویژگی را همزمان به شما ارائه می دهد؛ از لحاظ زیبایی شناختی و تناسب با محیط دارای ظرفیت بالایی است. به لحاظ راحتی برای نشستن و استراحت کردن کاملا مناسب هستند و …[/box]

یکی از ویژگی های مبلمان بتنی آن است که می تواند طیف گسترده ای از وسایل و تجهیزات و امکانات داخلی و بیرونی را فراهم آورد. یعنی کسانی که دست اندر کار ساخت مبلمان بتنی هستند می توانند سفارش های شما را در زمینه وسیعی فراهم نمایند. این یکنواختی و یکپارچگی یکی از نقاط قوت برجسته این محصول به حساب می آید.

چند مورد از کاربری های خاص مبلمان بتنی

در مورد تنوع گسترده استفاده از مبلمان بتنی باید به این نکته اشاره کرد که این محصول، صرفا جهت ساخت میز، نیمکت و صندلی به کار نمی رود. هر چند در این زمینه کاربردی عالی دارد و محصولات دیدنی و خارق العاده ای می توان با آن ساخت و تولید نمود که برخی از زیباترین آن ها را می توانید در صفحه مبلمان بتنی هنزا مشاهده نمایید.

اما باید دقت داشته باشید که به ترتیبی که ذکر شد، کاربری این محصول مختص به آن ها نیست و می توان در ساخت گلدان ها، سطل های زباله و غیره نیز آن را مورد استفاده قرار داد. اما در اینجا قصد داریم به دو نمونه از این محصول اشاره نماییم که خاص تر می باشند؛

کاربرد مبلمان بتنی در محیط های عمومی

  1. ساخت باربکیو با استفاده از این محصول که در مقاله “باربکیو و میز پایه دار با مبلمان بتنی” می توانید نمونه آن را مشاهده نمایید.
  2. ساخت تاقچه های زینتی که در نوشته “تاقچه سیمانی هال (CEMENT HALL CONSOLE) با مبلمان بتنی” به نمونه ای عالی از آن اشاره نمودیم.

مزایای بهره مندی از مبلمان بتنی در محیط های عمومی

استفاده از مبلمان بتنی به عنوان وسایل شهری در پارک ها و فضاهای سبز چند ویژگی را همزمان به شما ارائه می دهد:

  1. از لحاظ زیبایی شناختی و تناسب با محیط دارای ظرفیت بالایی است.
  2. به لحاظ راحتی برای نشستن و استراحت کردن کاملا مناسب هستند.
  3. دارای ماندگاری و مقاومت بالا در برابر آسیب هایی که می تواند سازه های موجود در محیط های باز را تهدید کند، می باشند.
  4. همانطور که گفتیم می توان طیف وسیعی از وسایل و امکاناتی که در یک محیط عمومی (مثلا پارک) مورد نیاز است را با این محصول تولید نمود. که این امر علاوه بر یکنواختی و بعد زیبایی شناختی ای که به همراه دارد، باعث صرفه جویی در هزینه های مصرفی نیز خواهد شد.
  5. مبلمان بتنی بر خلاف برخی دیگر از وسایل که نیاز به نگهداری و مراقبت زیاد و سرویس های مکرر دارند، نیازی به تعمیرات و نگهداری در کوتاه مدت نخواهد داشت و بررسی آن و رفع عیب های احتمالی آن در فواصل طولانی مدت کفایت می کند.

<div id=”84265008021″><script type=”text/JavaScript” src=”https://www.aparat.com/embed/mFRYQ?data[rnddiv]=84265008021&data[responsive]=yes”></script></div>

مقاومت مبلمان بتنی در برابر عوامل مخرب محیطی

برخی از عواملی که می تواند برای هر محصولی آسیب زا باشند عبارتند از:

  1. نور آفتاب که می تواند محصول را دچار رنگ رفتگی کند.
  2. باد و گرد و خاک که موجب فرسایش محصولات می شود.
  3. آلودگی های محیطی که موجب خوردگی محصول می شود.
  4. باران و توفان که می تواند موجب نفوذ رطوبت به محصول و فرسایش آن گردد.

مبلمان بتنی در برابر همه این موارد مقاومت خوبی از خود نشان میدهد. برای آشنایی با دیگر ویژگی های این محصول می توانید با متخصصان و کارشناسان ما در هنزا در تماس باشید.[button link=”https://henza.net/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a7/”] تماس با ما[/button]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *