در مقاله “استفاده از بتن اکسپوز برای پوشش کف” گفته شد که می توان از بتن اکسپوز علاوه بر نمای ساختمانی برای پوشش کف نیز استفاده کرد و همانطور که مشاهده کردید در این موارد معمولا سنگدانه ها و ریزدانه هایی را با این محصول در مرحله اختلاط ترکیب کرده و یا پس از ساخت بر روی سطح آن می پاشند. این کار سبب می شود که شما یک سطح زیبای دکوراتیو از بتن اکسپوز داشته باشید.

سازگاری بتن اکسپوز

می توان موارد زیادی را جزو فواید و مزیت های این محصول بر شمرد. (برای آشنایی بیشتر با فواید بهره مندی از این محصول می توانید به صفحه “5 مزیت برای استفاده از بتن اکسپوز در خانه” مراجعه نمایید.) اما در این میان سازگاری و انطباق پذیری جزو برجسته ترین و مهم ترین آن ها به شمار می رود. در ادامه به دو نکته در این باره اشاره خواهیم نمود:

بتن اکسپوز بسیار انطباق پذیر است

  1. بتن اکسپوز دارای این قابلیت است که می توان متریال های مختلفی را به آن افزود و از این طریق طرح و مدلی منحصر به فرد را آفرید. مثلا شما می توانید سنگریزه های رنگی یا شیشه های تزئینی را با آن ترکیب نمایید. ولی ترکیب آن ها باید به شکلی باشد که بتوانید یک الگوی جدید را شکل دهید که هم زیبایی و هم ظرافت را در کنار مقاومت و قدرت آن حفظ کند . برای این منظور شما باید با طراحان خود مشورت نمایید که بتوانید ترجیح و سلیقه خود را به آن ها انتقال دهید.
  2. نکته دیگری که باعث می شود بتن اکسپوز دارای سازگاری بالایی به حساب آید، این است که قابلیت ساخت آن در بافت ها و رنگ ها متنوع وجود دارد. بنابراین شما آزاد خواهید بود که آن ها با رنگی که مطابقت بیشتری با دکوراسیون شما و یا عناصر محیطی دارد، رنگ آمیزی نمایید. و اگر در این کار از رنگدانه ها در مرحله اختلاط استفاده نمایید، پایداری رنگ آن دو چندان خواهد بود.

با توجه به موارد گفته شده ممکن است شما نیز قصد استفاده از بتن اکسپوز را برای منزل خود داشته باشید. برای این منظور می توانید اولا به صفحه بتن اکسپوز هنزا مراجعه کرده و طرح های مختلف را مشاهده نمایید. به علاوه می توانید سفارش خود را با طراحان و مشاوران ما در هنزا مطرح نمایید.[button link=”https://henza.net/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a7/”] ارتباط با مشاوران هنزا[/button]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *