[box] همانطور که در مورد اندازه پنل های سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی ضرورتی بر این نبود که حتما همه آن ها در یک اندازه باشند، در مورد رنگ نیز چنین محدودیتی وجود ندارد. بنابراین دست طراحان در این راستا نیز باز است[/box]

امروزه استفاده از سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی برای پوشش بخش های مختلف سازه ای بسیار رو به گسترش نهاده است. بنابراین نیاز است که توجه ویژه ای به نحوه استفاده از آن شود. به خصوص استفاده از پنل ها و قطعات بزرگ این محصول طرفداران زیادی دارد. برای مشاهده یکی از کاربردهای قطعات بزرگ سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی می توانید به صفحه “ایده هایی برای پیاده روهای مدرن با سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی” مراجعه نمایید.

در این نوشته قصد داریم چند توصیه و نکته مهم را در کاربرد این محصول خدمتتان ارائه نماییم که عبارتند از:

  1. خلاقیت در طراحی مفصل ها و درزهای سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی
  2. ترکیب کردن اندازه های مختلف پنل ها
  3. ترکیب کردن رنگ های مختلف پنل ها
  4. ترکیب قطعات بزرگ با قطعات کوچک
  5. استفاده از سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی در فضای داخلی
  6. استفاده از تیمی حرفه ای برای نصب این محصول

6 نکته برای طراحی با سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی بزرگ

خلاقیت در طراحی مفصل های سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی

یکی از مواردی که از اهمیت آن نباید غافل شد، آن است که اگر طراحی شما به گونه ای باشد که پنل های سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی در فاصله از یکدیگر قرار گرفته اند، فاصله بین آن ها باید به گونه ای پر شود، که پنل ها و قطعات جلوه بهتری پیدا کنند. مثلا در حیاط، پر کردن این فاصله با چمن می تواند جلوه ای بسیار خاص و دیدنی به محوطه شما ببخشد.

ترکیب کردن اندازه مختلف پنل ها

در استفاده از سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی ضرورتی وجود ندارد که پنل هایی که به کار می برید همگی در یک اندازه باشند. بلکه اگر طراحی به گونه ای باشد که بتواند چند اندازه مختلف از قطعات را با یکدیگر ترکیب کند، به این ترتیب می تواند نوآوری بیشتری را برای طراحی آن به خرج داد.

خلاقیت در طراحی مفصل های سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی

ترکیب کردن رنگ های مختلف پنل های سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی

همانطور که در مورد اندازه پنل ها ضرورتی بر این نبود که حتما همه آن ها در یک اندازه باشند، در مورد رنگ نیز چنین محدودیتی وجود ندارد. بنابراین دست طراحان در این راستا نیز باز است که بتواند خلاقیت به خرج داده و ابداعاتی خارق العاده بیافرینند. به خصوص اگر رنگ پنل ها به گونه ای باشد که کنتراست خوبی ایجاد کنند، جلوه بیشتری خواهد داشت.

استفاده از سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی در فضای داخلی

نباید چنین تصور کنید که استفاده از این محصول مخصوص محوطه های بیرونی ساختمان است، بلکه می توانید نمونه هایی بسیار زیبا از کاربرد آن را در فضای داخلی مشاهده نمایید. برای این منظور می توانید به صفحه سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی هنزا مراجعه نمایید.

استفاده از تیمی حرفه ای برای نصب این محصول

در نوشته “نصب سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی بزرگ با تیم حرفه ای” درباره حساسیت نصب و ظرافت هایی که لازم است هنگام اجرا به آن توجه داشته باشیم، صحبت کردیم و پیشنهاد شد که بهترین راه برای آنکه بتوانید به نتیجه زیبا و مطمئن و بادوام اطمینان داشته باشید بهره مندی از تیمی با تجربه، کارآمد و حرفه ای است که به این منظور می توانید با متخصصان و تکنسین های ما در هنزا تماس حاصل نمایید.[button link=”https://henza.net/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a7/”] ارتباط با ما[/button]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *