در نوشته “بتن اکسپوز قابل شخصی سازی (customizable) است” بیان شد که شما می توان یک طرح اختصاصی بتن اکسپوز برای خود داشته باشید. ظرفیت هایی مانند:

  1. پذیرش رنگ های مختلف
  2. پذیرش بافت های متنوع
  3. قابلیت افزودن متریال های گوناگون به آن

باعث می شوند که بتوانید برای خود طرحی ویژه و منحصر به فرد بیافرینید که برای هر بیننده ای چشمگیر باشد.

تکمیل طراحی با بتن اکسپوز

بتن اکسپوز آمیخته با سنگدانه های تزئینی، گزینه ای عالی جهت پوشش کف محوطه های مختلف می باشد. یکی از دلایل آن قابلیت انطباق پذیری این محصول با دیگر عناصر می باشد. یعنی شما می توانید آن را با متریال های دیگر مانند سنگ، چوب، چمن، آجر و غیره در کنار هم قرار دهید به طوری که نتیجه نهایی قابل قبول و زیبا باشد. برای مشاهده نمونه های این گونه طرح ها می توانید به صفحه بتن اکسپوز هنزا مراجعه نمایید.

بتن اکسپوز به عنوان مکمل طراحی

در ادامه به سه نکته در رابطه با مکمل بودن بتن اکسپوز در طراحی اشاره می نماییم:

  1. بتن اکسپوز به راحتی قابلیت میکس شدن و مخلوط شدن در یک طرح را دارد. به این معنا که می توانید در طراحی های مختلف بخشی از کار را به عهده این محصول بگذارید. همچنین شما می توانید خانه ای را که دارای سنگ های طبیعی است با این محصول پوشش دهید و تناسب آن ها را در کنار یکدیگر مشاهده نمایید.
  2. رنگ های بتن نما می توانند ظریف و ملایم باشند، همانطور که می توانند تند و برجسته باشند. این بستگی به سلیقه مشتری و همفکری طراح دارد.
  3. علاوه بر آن همانطور که گفته شد متریال های مختلفی جهت تزئین می تواند به بتن نما افزوده شود. از جمله آن ها می توان به کوارتز، گرانیت، بازالت یا سنگ آهک اشاره کرد که افزودن هر یک از آن ها چهره و لهجه خاصی را به فضای مورد نظر می دهد و می تواند باعث بهبود و ارتقای طراحی نهایی گردد.

نمونه هایی از ترکیب های یاد شده را می توانید در صفحه “دیوارهای بتن اکسپوز” مشاهده نمایید. اگر قصد دارید که از این محصول در ساخت نما یا کفپوش ساختمان خود استفاده نمایید، بهتر است با مشاوران و کارشناسان ما در هنزا در ارتباط باشید.[button link=”https://henza.net/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a7/”] ارتباط با کارشناسان هنزا[/button]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *