بتن اکسپوز همان طور که می تواند در ساخت نما به عنوان متریالی مقاوم و عالی عمل کند، در ساخت کفپوش نیز می تواند به کمک معماران و طراحان بیاید. در نوشته “بتن اکسپوز ؛ مقاوم در برابر رفت و آمد و لغزش” در رابطه با کاربرد این محصول به عنوان پوشش کف و مزیت های آن صحبت کردیم. در این نوشته بیشتر به عنوان کاربری آن به عنوان نمای ساختمانی خواهیم پرداخت.

بتن اکسپوز به عنوان پوشش بیرونی ساختمان

شما می توانید با پرداخت پوشش بیرونی ساختمان خود توسط بتن نما، آن را به عنوان برجسته ترین خصوصیت بصری ساختمان خود در معرض دید همگان قرار دهید. در ادامه چند مورد از این قابلیت ها را که توانسته چنین نقش پر رنگی را به بتن نما ببخشد، معرفی می نماییم؛

بتن اکسپوز ؛ نمایی با ویژگی های مثبت

  1. انطباق پذیری: بتن اکسپوز قابلیت تطبیق با سطوح مختلف را دارد. بنابراین می تواد هر سلیقه ای را خشنود سازد.
  2. جلوه صنعتی: رنگ و بافت این محصول باعث جذابیت صنعتی آن شده است. جلوه ای مینیمال، سرد و مدرن مخصوص کسانی که می خواهند متفاوت جلوه کنند.
  3. قابلیت کاربرد در پروژه های مختلف؛ اعم از صنعتی، مسکونی و تجاری.
  4. ماندگاری بالا نیز از جمله خصائیصی است که باعث شده این متریال مورد توجه و احترام ویژه معماران، طراحان داخلی و همچنین مالکان ساختمان ها قرار بگیرد.
  5. یکی دیگر از خصوصیات مهم این محصول بافت دار بودن آن است که می تواند امکان منحصر به فرد بودن را برای نمای یک ساختمان فراهم آورد.

این ها بخشی از ویژگی های مثبت و مثمر ثمر بتن اکسپوز است که باعث شده است این محصول در سال های اخیر به انتخاب اول معماران و سازندگان سازه ها برای پوشش نما، به خصوص برای ساختمان های مرتفع، تبدیل گردد. برخی از نمونه های کاربردی این محصول را می توانید در صفحه بتن اکسپوز هنزا مشاهده نمایید.

مقاله “بتن اکسپوز بافت دار” برای آشنایی با این ویژگی متریال فوق می تواند به شما کمک کند. برای سفارش و مشورت در رابطه با استفاده از این محصول می توانید با کارشناسان و مشاوران ما در هنزا تماس حاصل نمایید. [button link=”https://henza.net/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a7/”] تماس با ما[/button]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *