[box] با بهره مندی از این محصول شما می تواند آن را با دکوراسیون های مختلف منطبق نمایید. طراحان دکوراسیون داخلی استفاده از مبلمان بتنی را به عنوان یک عنصر در طراحی دکور غنیمت می شمرند[/box]

استفاده از مبلمان بتنی می تواند علاوه بر زیبایی بخشی به فضای مورد استفاده همانطور که در نوشته “محصولات کاردبردی و زیبای مبلمان بتنی” نیز اشاره شد، کاربری های ویژه ای نیز داشته باشد و به عنوان یک محصول کاربردی می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

میز انتهایی با طراحی چشم گیر

با نگاهی به تصویر زیر در می یابید که استفاده از این سازه می تواند چه اندازه فضا را برای طراحی های چشم نواز باز بگذارد. این میز انتهایی به صورت باورنکردنی دارای طراحی و شکلی جالب است. در عین اندازه کوچکی که دارد، به دلیل رنگ و طرح خاصش می تواند فضایی را که در آن قرار دارد به کلی تحت تاثیر قرار دهد و توجه همگان را در محیط به خود جلب کند. دلیل جلب توجه دیگران نسبت به این میز آن است که به طور کلی چنین طرح هایی چندان رایج نیست. بنابراین منحصر به فرد بودن مبلمان بتنی تاثیری ویژه در جلوه گری دارد.

طراحی خلاقانه میز پذیرایی با مبلمان بتنی

میز قهوه مربعی؛ نمونه ای دیدنی از مبلمان بتنی

در این بخش به معرفی یکی دیگر از محصولات زیبای مبلمان بتنی خواهیم پرداخت که در تصویر زیر آن را مشاهده می نمایید. این میز قهوه دارای برش های جانبی بسیار زیبایی است. همانطور که مشاهده می کنید این مبلمان بتنی دارای دو سطح با دو رنگ تیره و روشن است. این کنتراست و تضاد رنگ ها باعث زیبایی بیشتر این محصول شده است.

البته دقت داشته باشید که هر دو قطعه از بتن ساخته شده است. این محصول قابلیت استفاده از رنگ های مختلف را در ساخت مبلمان بتنی متذکر می شود. حتی می توان تعداد رنگ ها را با توجه به طرح مورد نظر طراح دارای تنوع بیشتری نمود. اما در عین حال سادگی و مینیمال بودن را که از ویژگی های متناسب با متریال مبلمان بتنی است نباید فراموش کرد.

میز قهوه مربعی؛ نمونه ای دیدنی از مبلمان بتنی

با بهره مندی از این محصول شما می تواند آن را با دکوراسیون های مختلف منطبق نمایید. طراحان دکوراسیون داخلی استفاده از مبلمان بتنی را به عنوان یک عنصر در طراحی دکور غنیمت می شمرند. که این مسئله دو دلیل دارد:

  1. باعث جلوه گری بیشتر دکوراسیون داخلی می شود و اثر سایر المان ها و عناصر را نیز تقویت می کند.
  2. دارای تناسب و هماهنگی با متریال ها و المان های مختلف است و به این ترتیب طراح می تواند با خیال راحت تری به انتخاب دیگر عنصرهای زیبایی بخش و دکوری برای محوطه مورد نظر بپردازد.

برای آشنایی بیشتر با نقش این محصول در طراحی دکوراسیون داخلی می توانید به مقاله “ساخت مبلمان بتنی توسط طراحان تجربی” مراجعه نمایید. البته نباید از نظر دور داشته شود که استفاده از این محصول تنها مختص به جنبه های داخلی سازه ها نیست بلکه همان طور که در نوشته “مبلمان بتنی برای فضاهای سبز شهری” نیز بیان شد، استفاده از مبلمان بتنی نقشی گسترده در زیبا سازی فضای شهری دارد و به عنوان یک محصول مقاوم و ماندگار توانسته جایگاه ویژه ای در ساخت لوازم و وسایل مختلف شهری به دست آورد.

برای آشنایی با تنوع محصولات ساخته شده تحت عنوان ساره های بتنی می توانید به صفحه مبلمان بتنی هنزا مراجعه نمایید. ضمن مشاهده انواع نمونه های این محصول شما می توانید طی مشورت با کارشناسان و مشاوران ما در هنزا محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.[button link=”https://henza.net/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a7/”] ارتباط با ما[/button]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *