[box] بنابراین با بهره مندی از جی اف آر سی / جی آر سی شما قادر خواهید بود که کارهای زیادی را در ساختمان های مسکونی و یا همچنین ساختمان های عمومی و تجاری انجام دهید و هیچ محدودیتی برای قوه خلاقانه و نوآورانه طراحان در این راستا مطرح نیست.[/box]

جی اف آر سی / جی آر سی  نوعی بتن مدرن و نوظهور است که کاربردهای معماری وسیعی پیدا کرده است و به عنوان مصالح ساختمانی در ساخت نما و سازه های تزئینی مورد استفاده قرار می گیرد. جهت آشنایی با اجزای سازنده آن و نقش هر یک در شکل گیری این محصول فوق العاده زیبا می توانیدبه مقاله “نقش سیمان و ماسه در ساخت جی اف آر سی / جی آر سی” مراجعه نمایید.

جی اف آر سی / جی آر سی در سازه های داخلی

در مرود این محصول ساختمانی باید به چند نکته مهم اشاره کرد:

  1. این محصول هم نقش دکوراتیو و تزئینی دارد و هم نقش کاربردی.
  2. با توجه به مورد یک از این متریال می توان هم برای کارهای ساختمانی و هم در بخش چیدمان استفاده کرد.
  3. انطباق پذیری جی اف آر سی / جی آر سی با محیط ها و شرایط مختلف باعث شده که از آن بتوان هم در محیط بیرونی ساختمان و هم در محیط درونی استفاده نمود.

به همین دلیل مشاهده می کنیم که در اجرای پروژه های دکوراتیو و تزئینی در محیط های داخلی ساختمان های مسکونی و یا تجاری به وسعت از این محصول استفاده می شود.

ویژگی موثر در استقبال از جی اف آر سی / جی آر سی

چند مشخصه در این متریال به طراحان و معماران کمک کرده است که چشم اندازها و طرح های غیر معمول، خلاقانه و زیبا را بیافرینند. این مشخصات عبارتند از:

  1. سبکی وزن آن نسبت به دیگر مصالح و حتی بتن معمولی
  2. راحتی نصب و اجرای آن
  3. پلاستیسیته و انعطاف پذیری آن که به دلیل مقاومت خمشی و کششی بالا و همچنین کرنش قابل توجه آن می باشد.

برای آشنایی با سایر این مزایا می توایند به مقاله “فواید جی اف آر سی / جی آر سی” مراجعه نمایید. بنابراین استفاده از جی اف آر سی / جی آر سی توانسته که فضای داخلی ساختمان ها را به سطح جدیدی از زیبایی و کارآیی مجهز نماید.

متداول ترین کاربردهای جی اف آر سی / جی آر سی در طراحی داخلی

این کاربردها شامل موارد زیر می شود:

  1. طراحی و ساخت مبلمان که شامل میزها، نیمکت ها و صندلی ها می شود.
  2. تمام المان ها در ساخت اجزای حمام می تواند با این محصول ساخته شود؛ مانند سینک ها، سینی های دوش و حمام.
  3. همچنین در آشپزخانه نیز می توانید از جی اف آر سی / جی آر سی بهره مند باشید. کاربردهای آن در آشپزخانه می تواند شامل ساخت کانتر، دودکش های تزئینی بزرگ، طاق های پنجره و مانند آن باشد.
  4. همچنین می توان از کاشی ها و پنل های جی اف آر سی / جی آر سی جهت پوشش دیوارها استفاده نمود.

ساخت تجهیزات داخلی با جی اف آر سی / جی آر سی

بنابراین با بهره مندی از جی اف آر سی / جی آر سی شما قادر خواهید بود که کارهای زیادی را در ساختمان های مسکونی و یا همچنین ساختمان های عمومی و تجاری انجام دهید و هیچ محدودیتی برای قوه خلاقانه و نوآورانه طراحان در این راستا مطرح نیست. به همین جهت شما می توانید با طراحان و کارشناسان ما در هنزا جهت سفارش محصول جی اف آر سی / جی آر سی مورد نظر خود تماس حاصل نمایید. [button link=”https://henza.net/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a7/”] ارتباط با ما[/button]

برای مشاهده برخی از طراحی های خارق العاده با این محصول می توانید به صفحه جی اف آر سی / جی آر سی هنزا مراجعه نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *