در ساخت مبلمان بتنی باید دقت، ظرافت و احتیاط بیشتری نسبت به سایر سازه هایی که با بتن ساخته می شود به خرج دهیم. به دلیل آنکه در اینجا نه تنها نقش کاربردی بتن مطرح است، بلکه بعد زیبایی شناختی نیز از اولویت و اهمیتی ویژه برخوردار است. به همین جهت در مقاله “چگونه از ترک برداشتن مبلمان بتنی پیشگیری کنیم؟” درباره راه های جلوگیری از ترک برداشتن این محصول صحبت کردیم.

نیمکت بتنی

اگر مقالات مبلمان بتنی هنزا را دنبال کرده باشید با گستره وسیعی از کاربردهای این محصول آشنا گشته اید. در همین راستا در این مقاله قصد داریم به معرفی یکی دیگر از این محصولات پر طرفدار یعنی نیمکت بتنی بپردازیم.

در تصویر فوق یکی از نمونه های زیبای این محصول را مشاهده می کنید. این مبلمان بتنی می تواند به خوبی در دو نقش استفاده گردد:

  1. به خوبی می تواند به عنوان یک عنصر دکوری و تزئینی برای زیبایی بخشی به یک محوطه به کار گرفته شود.
  2. می تواند به عنوان یک نیمکت از جنبه کاربردی مورد استفاده قرار بگیرد که افراد بر روی آن بنشینند و از آن استفاده کنند.

مبلمان بتنی و ساخت نیمکت بتنی

حتی می توان پای خیال را فراتر گذاشت و به طراحی های دیگر با استفاده از این محصول اندیشید. مثلا می توان از هر دو مزیت این محصول در کنار هم بهره مندی شد. برای این منظور مفید است اگر به صفحه “طرح ها و ایده های مبلمان بتنی” نیز سری بزنید.

به این معنا که مثلا شما بتوانید در یک سو از یک میز بتنی و در سوی دیگر از این نیمکت بتنی استفاده کنید. در این صورت شما یک سالن خواهید داشت که در دو سوی آن از دو مبلمان بتنی زیبا و چشمگیر استفاده کرده اید. البته برای طراحی دکوراسیون داخلی به وسیله مبلمان بتنی ممکن است ایده ها و نظرات دیگری نیز به ذهن شما آید که همه این ها بستگی به سلیقه و محیط مورد نظر شما خواهد داشت.

نمونه های دیگری را نیز می توانید در صفحه مبلمان بتنی هنزا مشاهده نمایید. علاوه بر آن برای سفارش این محصول می توانید با متخصصان و کارشناسان ما در هنزا تماس حاصل نمایید.[button link=”https://henza.net/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a7/”] تماس با کارشناسان هنزا[/button]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *