تمام تلاش ما در نوشته های مربوط به مبلمان بتنی که از نگاه کارشناسان هنزا خدمت شما تقدیم می گردد، در این جهت است که شما را با کارکد گسترده و متنوع این محصول آشناتر سازیم. در واقع قصد داریم که این آگاهی را ایجاد نماییم که مبلمان بتنی هر چند در ساخت میز و نیمکت و صندلی بسیار موثر، زیبا و مقاوم عمل می کند، اما این تنها کاربرد آن نیست و مرزهای طراحی را می تواند تا کرانه ها و افق های جدید بگستراند.

مبلمان بتنی در ساخت کنسول سیمانی

در نوشته “باربکیو و میز پایه دار با مبلمان بتنی” با دو مورد از نموه های برتر مبلمان بتنی آشنا شدیم که بهتر است برای آشنایی به مقاله مذکور مراجعه نمایید. در اینجا نگاهی به کارکرد دیگری از این محصول می اندازیم که در تصویر زیر نمونه زیبای آن را مشاهده می نمایید. پیشنهاد می شود که به جهت آنکه بتوانید با تمام ایده های مختلفی که در زمینه طراحی و ساخت مبلمان بتنی وجود دارد، آشنا شوید به صفحه مبلمان بتنی هنزا مراجعه نمایید و از تصاویر و نمونه های برجسته تولیدی شرکت هنزا دیدن فرمایید.

تاقچه سیمانی هال (CEMENT HALL CONSOLE) با مبلمان بتنی

این کنسول سیمانی دو کارکرد همزمان را می تواند برای محوطه ای که در آن قرار می گیرد، انجام دهد:

  1. برای نگهداری از قطعات سرگرمی و تزئینی بر روی آن که جلوه ای دو چندان به آن ها می بخشد.
  2. استفاده از آن ها می تواند به عنوان یک میز جانبی نیز بسیار زیبا و رشک برانگیز باشد.

بنابرانی این میز فوق العاده دیدنی، می تواند چند منظوره باشد. یعنی شما می توانید به عنوان یک میز کاربردی به آن نگاه کنید و از آن استفاده نمایید و یا به عنوان یک عنصر دکوری و تزئینی ساده. اینکه چه استفاده ای از این مبلمان بتنی داشته باشید بستگی به تصمیم شما دارد و این محصول کاملا می تواند با تصمیمات مختلف چینش و دکوراسیون شما انطباق پذیر باشد. در نهایت به شما پیشنهاد می کنیم که در صورت تمایل برای استفاده از این محصول با کارشناسان و طراحان ما در هنزا تماس حاصل نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *