[box] مبلمان بتنی در برابر باران و نور آفتاب مقاومت خوبی دارد. از آنجایی که مبلمان بتنی از متریالی ساخته شده است که به خوبی سنگ مرمر مقاومت و ماندگاری دارد، می تواند با آن برابری کند. به خصوص وقتی این را در نظر بگیرید که هزینه ساخت مبلمان بتنی تقریبا نصف هزینه ساخت این سازه با سنگ می باشد[/box]

پس از آنکه در نوشته “مبلمان بتنی با طراحی کلاسیک” متوجه شدیم که مبلمان بتنی دارای چنین قابلیتی است که طرح های کلاسیک و قدیمی را روحی جدید ببخشد و دوباره با جلوه ای زیبا به عرصه دکوراسیون بیاورد، در اینجا نوبت به معرفی دو نمونه دیگر از این محصول است که می تواند نشان دهنده کاربردی تر بودن مبلمان بتنی باشد. برای آشناتر شدن با کاربردهای این محصول می توانید به صفحه “راهنمایی برای بهره مندی از مبلمان بتنی” نیز نگاهی بیندازید.

باربکیو با مبلمان بتنی

باربکیو و میز پایه دار با مبلمان بتنی

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، مبلمان بتنی می تواند برای کسانی که عاشق آشپزی در فضای بیرونی هستند، میز باربکیو را به خوبی آماده و فراهم نماید. البته شما می توانید از این محصول به دو شکل استفاده نمایید؛

  1. در فضای باز که در معرض مستقیم نور و باران و غیره باشد، مانند فضای حیاط یا فشای پاسیو.
  2. یا مانند آشپزخانه سرپوشیده ای که در فضای بیرونی قرار دارد. به این ترتیب در صورت وجود آفتاب شدید یا باران از آن در امان خواهید بود.

البته مبلمان بتنی در برابر باران و نور آفتاب مقاومت خوبی دارد. از آنجایی که مبلمان بتنی از متریالی ساخته شده است که به خوبی سنگ مرمر مقاومت و ماندگاری دارد، می تواند با آن برابری کند. به خصوص وقتی این را در نظر بگیرید که هزینه ساخت مبلمان بتنی تقریبا نصف هزینه ساخت این سازه با سنگ می باشد. نکته دیگری که شایان ذکر است، راحتی نصب این محصول در فضای باربکیو یا کباب پزی می باشد. بنابراین همه چیز برای یک آشپزی دلچسب فراهم خواهد بود.

میز قهوه پایه دار با مبلمان بتنی

باربکیو با مبلمان بتنی

همانطور که در تصویر می بینید این میز قهوه دارای پایه ای بتنی است که سطح میز بر روی آن قرار گرفته است. از ویژگی های این میز مانند سایر انواع مبلمان بتنی آن است که قابل انطباق و هم نشینی با هر نوع دکوراسیون و چینشی می باشد. از جمله موارد استفاده از این محصول می توان به دو مورد اشاره کرد:

  1. فضای پاسیوی بیرونی
  2. فضای داخلی اتاق یا خانه های قدیمی و کلبه و مانند آن

طراحی این محصول به شکلی است که می تواند در صورتی که رنگ مناسبی را به همراه داشته باشد، کاملا با فضاهای سنتی و کلاسیک همخوانی داشته باشد. در حالیکه به دلیل جنس و بافتی که دارد چهره ای فوق العاده و چشمگیر را به فضای اتاق خواهد بخشید.

به علاوه طراحی این میز به صورت لایه ای است. یعنی یک سطح پایه دارد، که بر روی آن سطح میز قرار گرفته است و این هم آمیزی سطوح و لایه ها توانسته جلوه خاصی به آن ببخشد که به راحتی نمی توان محصولی را یافت که بتواند از لحاظ طراحی بر آن پیشی بگیرد.

همه این مواردی که گفته شد باعث شده است که مبلمان بتنی هر روزه بتواند کاربردهای جدیدی را به خود گرفته و مورد استقبال بیشتری در ساخت سازه های متنوع قرار بگیرد. به همین جهت بهتر است شما نیز حتما استفاده از این محصول را در نظر داشته باشید و برای آنکه دید بهتری نسبت به آن پیدا کنید به صفحه مبلمان بتنی هنزا مراجعه نمایید.

در آخر به شما پیشنهاد می شود که برای بهره مندی از این محصول با مشاوران و طراحان ما در هنزا مشورت نمایید.[button link=”https://henza.net/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a7/”] ارتباط با ما[/button]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *