[box] شرکت هنزا توانسته با ارائه طرح های نو و بهره مندی از این محصول برنامه های روتین و معمول ساخت نما را بشکند و طرحی نو در اندازد و راه را برای ورود متریال و مصالح ساختمانی نوین در ساحت نماسازی باز کند. در واقع ورود جی اف آر سی / جی آر سی توانسته تحولی در معماری پدید آورد و قابلیت های آن را تا حد زیادی افزایش دهد.[/box]

جی اف آر سی / جی آر سی از جمله مصالح ساختمانی نو ظهور در عرصه ساخت و ساز است که حاصل تحقیقات متخصصان و بهره مندی از فناوری های نوین است و توانسته گامی جدید در زمینه ساخت نما بردارد. در مقاله “از جی اف آر سی / جی آر سی کجا می توان استفاده کرد؟” بیان کردیم که این محصول دارای محدودیت کاربرد نیست و می توان در فضاهای عمومی و همچنین فضاهای شخصی و خصوصی از زیبایی این محصول بهره مند شد.

معماری با جی اف آر سی / جی آر سی

طراحی های بدیع با جی اف آر سی / جی آر سی

شرکت هنزا توانسته با ارائه طرح های نو و بهره مندی از این محصول که چنانچه در مقاله “سازگاری جی اف آر سی / جی آر سی با محیط” نیز بیان گردید، کاملا همراه و همساز با محیط پیرامون است، برنامه های روتین و معمول ساخت نما را بشکند و طرحی نو در اندازد و راه را برای ورود متریال و مصالح ساختمانی نوین در ساحت نماسازی باز کند. در واقع ورود جی اف آر سی / جی آر سی توانسته تحولی در معماری پدید آورد و قابلیت های آن را تا حد زیادی افزایش دهد.

با استفاده از جی اف آر سی / جی آر سی سه عنصر در معماری با هم تلفیق می شوند که هر کدام از بعد اهمیت کمتر از دیگری نیستند. این سه پارامتر عبارتند از:

  1. ماندگاری و دوام
  2. قابلیت اعتماد و قدرت بالا
  3. بعد زیبایی شناختی و هنری

طراحی های بدیع با جی اف آر سی / جی آر سی

به همین جهت است که ما به شما پیشنهاد می کنیم که برای انجام معماری های با طرح های خاص و مدرن، استفاده از جی اف آر سی / جی آر سی را مد نظر داشته باشید. شما می توانید با مراجعه به صفحه جی اف آر سی / جی آر سی هنزا با برخی از نمونه های برتر این محصول از نزدیک آشنا شوید.

تکنولوژی ساخت جی اف آر سی / جی آر سی

به لطف فناوری جی اف آر سی / جی آر سی شکل های هنری سازه های که معماری خوانده می شود، می تواند با سرعت بیشتری رشد کند و از قابلیت ها و ظرفیت های نامحدودی در خلق و شکل دهی به فضا با کمک کامپوزیت های با کیفیت بالای جی اف آر سی / جی آر سی بهره ببرد. می توانید برای آشنایی بیشتر نسبت به تاثیر جی اف آر سی / جی آر سی در معماری به صفحه “جی اف آر سی / جی آر سی در معماری جدید” مراجعه نمایید.

تکنولوژی ساخت جی اف آر سی / جی آر سی

اما جی اف آر سی / جی آر سی چه خدمتی را به معماری ارائه کرده است و چه چیزی به آن افزوده است؟ بیش از همه باید گفت که تاثیر منحصر به فرد بصری در حین حفظ قابلیت عالی ماندگاری بالا توانسته خدمتی نو به معماری به حساب آید. با استفاده از این محصول زیبای سازه ها و القای حسی ویژه به مخاطب رونق گرفته است. در ادامه به چند مزیت دیگر این محصول اشاره می شود:

  1. استفاده از این نوع بتن شما را از این بی نیاز می کند که بخواهید بتن را با محصولی دیگر مانند گچ بپوشانید، چرا که جی اف آر سی / جی آر سی خود به خوبی نقش دکوراتیو و تزئینی را بازی می کند.
  2. مقاومت این محصول نسبت به آسیب ها و ضربه ها بالاتر از بتن معمولی است. همچنان که دربرابر سایش و خراش نیز مقاوم تر است.
  3. نکته حائز اهمیت دیگر آن است که جی اف آر سی / جی آر سی قابلیت رنگ پذیری خوبی دارد و می تواند با ماندگاری بالا آن را حفظ کند و این به نوبه خود به شما این امکان را می دهد که خود را از قالب ها و طرح های مرسوم و کلیشه ای برهانید و بتوانید طرح ها و شکل هایی نو را با تلفیق رنگ های مختلف به نمای خانه ها یا دیگر سازه های مد نظر خود اعطا کنید. برای ساخت نمای ساختمان خود از این محصول غفلت ننمایید.

سوالات متداول

  1. چه محصولاتی از جی اف آر سی / جی آر سی به دست می آید؟

پاسخ: پنل ها، سنگ فرش ها، قاب های پنجره، ستون ها تنها بخشی از محصولات تولیدی با این مصالح هستند. این مواد همچنین راه حلی بسیار مناسب برای معماری باغچه ها، مبلمان ها و نماها می باشند.

  1. جی اف آر سی / جی آر سی را از کجا تهیه نماییم؟

پاسخ: شرکت گام آبی فردا که تولید کننده محصولات با برند هنزا می باشد، جزو اولین تولید کنندگان داخلی این محصول است که شما می توانید برای تهیه آن در ابعاد و اندازه های گوناگون و شکل های مختلف و در طرح های دلخواه با کارشناسان و متخصصان ما در تماس باشید.[button link=”https://henza.net/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a7/”] ارتباط با کارشناسان هنزا[/button]

  1. تفاوت جی اف آر سی / جی آر سی با بتن معمولی در چیست؟

پاسخ: تفاوت ساختاری آن ها در این است که در بتن معمولی برای جبران کردن شکنندگی بتن و مقاومت کششی پایین آن، از قرار دادن میلگردهای فولادی و آرماتور بندی استفاده می شود ولی در این محصول از الیاف شیشه در ترکیب آن بهره برده می شود که توانسته مقاومت بیشتری را نیز ارائه دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *