چنانچه در نوشته “قابلیت استفاده از ایران GFRC / ایران GRC در دریا” به تفصیل بیان کردیم یکی از خصوصیاتی که ایران GFRC / ایران GRC بیان کردیم این است که بر خلاف بتن معمولی وجود الیاف شیشه در ایران GFRC / ایران GRC سبب شده که این محصول مقاومت و نفوذ ناپذیری بالایی در برابر رسوخ آب و رطوبت به درون آن دارد. به همین دلیل است که برای ساخت سازه هایی که از آن ها در محیط های با رطوبت بالا و یا محیط های آبی بهره برداری می شود از ایران GFRC / ایران GRC برای ساخت آن ها استفاده می شود.

در این صورت دیگر نیازی به پوشش های جانبی برای پوشاندن ایران GFRC / ایران GRC وجود ندارد. الباف شیشه که به صورت رشته ها و فیبرهای مقاوم در برابر محیط قلیایی درآمده اند، که آن ها را در قطعه ها و تکه های کوچک برش داده و قطع می کنند که این کار توسط ماشین هایی که جهت مخلوط کردن الیاف با بتن برای ساخت ایران GFRC / ایران GRC به کار می روند، انجام می شود.

خاصیت ضد قلیایی ایران GFRC / ایران GRC

این الیاف شیشه بریده شده باعث تسلیح و افزایش قدرت کامپوزیت های ایران GFRC / ایران GRC شده و باعث دوام و طول عمر این محصول و مقاومت خمشی و انعطافی آن در ماتریس قلیایی شده و مقاومت در برابر ضربه را در آن افزایش می دهد. طیف گسترده ای از کارکردهای ایران GFRC / ایران GRC را به عنوان فرآیندهای مختلف تولید تسهیل می کند.

به این ترتیب می بینیم که این محصول ساختمانی می تواند مقاومت شیمیایی بتن را به دلیل افزوده شدن الیاف شیشه که خاصیت ضد قلیایی دارد، افزایش دهد و این امر باعث می شود که پنل های ایران GFRC / ایران GRC دیرتر فرسوده و شکسته شوند.

برای مشاهده این نوع بتن می توانید به صفحه ایران GFRC / ایران GRC هنزا مراجعه نموده و با این محصول از طریق نمونه های آن آشنا شوید. البته مشاوران و مهندسان هنزا نیز می توانند در این رابطه به شما کمک کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *